۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

احضارکننده روح به دام افتاد!

این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی بین خانواده ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.
کد خبر : ۲۱۶۱۴۶
صراط: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد از دستگیری فرد شیادی که به بهانه‌های طلسم، جادو و احضار روح اقدام به فریب افراد ساده لوح می‌کرد خبر داد.
 
سرهنگ رضا رضایی افزود: پلیس امنیت عمومی استان یزد با کار اطلاعاتی فردی شیاد و رمالی را که با فریب افراد ساده لوح به بهانه‌های احضار روح، جن گیری و هیپنوتیسم آنها را سرکیسه می‌کرد و از این کار درآمد به دست آورده بود، شناسایی و دستگیر کرد.
 
رضایی گفت: این فرد که دارای مراجعه کنندگان بسیار از مناطق مختلف یزد بود، به اتهام کسب درآمد نامشروع، اختلاف افکنی  بین خانواده‌ها، ترویج خرافات، اغفال و انحراف دختران و پسران به مقامات قضائی معرفی شد.
 
رضایی تصریح کرد: در بازرسی از محل کار این متهم یک دستگاه گیرنده ماهواره، چندین جلد کتب دعا نویسی و جزوه‌های هیپنوتیسم و همچنین برخی اندام حیوانات برای طلسم و جن گیری کشف شد.
 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان یزد هشدارداد : همشهریان این نکته را در نظر داشته باشند که مراجعه به چنین افرادی برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات خانوادگی جز دردسر و گرفتاری‌های بعدی هیچ نتیجه دیگری در بر نخواهد داشت.

برچسب ها: دستگیر روح یزد