۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کاشانی: مایلی‌کهن وظیفه خود را بلد است

دفاع کاشانی از مدیر فنی تیم امید

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: انتخاب مدیر فنی تیم ملی امید برعهده من بود و این کار را انجام دادم.
کد خبر : ۲۱۶۲۱۸
صراط: حبیب کاشانی در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید اظهار داشت: خاکپور به تیم امید در کیش ملحق شده و آنها اردوی خود را در این شهر تا روز شنبه ادامه خواهند داد. دو بازی برای آنها در نظر گرفتیم که طی روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار خواهد شد و برای تیم امید هم برنامه 21 ماهه تا المپیک ریو در نظر گرفته‌ایم.
 
وی در خصوص اینکه هادی آیت‌اللهی اعلام کرده در جریان انتخاب مایلی‌کهن به عنوان مدیر فنی نبودند گفت: آقای آیت‌اللهی لطف دارند مسئولیت تیم امید طبق نظر کفاشیان برعهده من است. کمیته فنی سرمربی را انتخاب کرد و مدیر فنی تیم امید را هم من انتخاب کردم.
 
مدیر تیم ملی امید در مورد اینکه اختلاف‌نظر‌هایی بین کی‌روش و مایلی‌کهن وجود دارد و آیا این موضوع باعث نمی‌شود که مشکلاتی به وجود آید گفت: به نظر من هیچ اشکالی ایجاد نمی‌شود. اگر مایلی‌کهن مصاحبه‌ای انجام داد بعد صحبت کنید.
 
وی در مورد اینکه آیا مایلی‌کهن توجیه شده است که نخواهد در مورد این مسائل صحبت کند تصریح کرد: او وظیفه خود را به خوبی بلد است و می‌داند که در راستای تیم امید چه کارهایی باید انجام دهد. ما مسابقات مهمی در تیم بزرگسالان و تیم امید داریم که باید از حاشیه خودداری کنیم. از شما هم تقاضا می‌کنم که به این مسائل دامن نزنید و کمک کنید تا تیم‌ها نتیجه بگیرند.
 
کاشانی تاکید کرد: در همه کشورها چنین اتفاقی رخ می‌دهد. شما برزیل را ببینید به هر حال مایلی‌کهن هم سالها تجربه دارد و می‌خواهیم از تجربه او استفاده کنیم. او تجربه سرمربیگری در تیم‌های مختلف را دارد و همین که قبول کرده در کنار خاکپور کار کند می‌تواند موثر باشد.
 
وی در مورد اینکه این زوج یک بار باعث شدند فولاد به دسته پایین‌تر سقوط کند گفت: من به انتخاب این نفرات خوشبین هستم. شما هم حس منفی ایجاد نکنید. به هر حال آن اتفاق سپری شده و سالها از این موضوع می‌گذرد. آنها تجربیات زیادی به دست آوردند. اگر قرار باشد به گذشته نگاه کنیم آدم‌ها باید هیچ کاری انجام ندهند مثلا شما در روزنامه‌ای موفق نبوده‌اید. این به این معنا نیست که دیگر شما هیچ کاری انجام ندهید. آنها بر اساس نظر کارشناسان مختلف انتخاب شدند و برای اولین بار است که در تیم سرمربی مدیر فنی را قبول دارد و مدیر فنی هم با توجه به سابقه زیادی هم که دارد سرمربی را پذیرفته است.
 
وی در مورد اینکه آیا قرار است مایلی‌کهن به مسائل فنی هم ورود کند گفت: یکی از وظایف او نظارت بر کارهاست و وظایف به خوبی تقسیم‌بندی شده است.
منبع: فارس