۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

پیش‌بینی وضع هوای استان‌ها +جدول

نقشینه گفت: امروز وزش باد جنوبي در استان هاي اردبيل و گيلان و افزايش نسبي دما در سواحل شمالي و فردا نيز وزش باد شمالي و كاهش نسبي دما در اين نواحي رخ خواهد داد.
کد خبر : ۲۱۶۲۲۹
صراط: امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده افزود: امروز "دوشنبه یکم دی ماه 93" در برخي نقاط شرق و جنوب شرق بارش هاي پراكنده رخ خواهد داد و سامانه بارشي به تدريج از كشور خارج مي گردد همچنين امروز وزش باد جنوبي در استان هاي اردبيل و گيلان و افزايش نسبي دما در سواحل شمالي و فردا نيز وزش باد شمالي و كاهش نسبي دما در اين نواحي رخ خواهد داد.  

وی افزود: در اين روز سامانه بارشي ديگري وارد كشورشده و مناطق شمال غرب، سواحل شمالي ، به تدريج غرب، دامنه هاي مركزي زاگرس ، دامنه هاي جنوبي البرز و در اواخر وقت برخي نقاط شمال شرق را تحت تاثير قرار داده و سبب بارش باران، وزش باد و در نقاط كوهستاني و سردسير بارش برف مي گردد.  
 
کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز چهارشنبه نيز بارش پراكنده در شرق خزر و شمال شرق ادامه داشته و سپس اين سامانه از كشور خارج مي گردد و در اين روز خليج فارس هم مواج وطوفاني خواهد بود .
 
 وی تصریح کرد: از اواخر روز سه شنبه و روز چهار شنبه در برخي نقاط استانهاي كرمان، سيستان و بلوچستان ، قم، تهران ، سمنان ،آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي وزش باد نسبتا شديد پيش بيني مي گردد.
 
نقشینه با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی 2 روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری درپاره ای نقاط غبارمحلی در اواخروقت افزایش ابر و فردا، نیمه ابری بتدریج ابری اوایل شب وزش باد و احتمال بارش پراکنده و روز چهارشنبه، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد  پیش بینی می شود فردا کیفیت هوای تهران به سبب وزش باد بهبود می یابد.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

4

4-

فارس

16

0

آذربایجان غربی

5

3-

قزوین

9

1-

اردبیل

7

2-

قم

14

1-

اصفهان

12

1-

کردستان

11

2

البرز

8

1

کرمان

16

2

ایلام

10

0

کرمانشاه

11

3-

بوشهر

22

15

کهکیلویه و بویراحمد

12

3-

تهران

8

0

گلستان

15

2

چهارمحال و بختیاری

10

7-

گیلان

17

9

خراسان جنوبی

10

5-

لرستان

14

0

خراسان رضوی

7

0

مازندران

16

4

خراسان شمالی

11

3-

مرکزی

6

1-

خوزستان

16

9

هرمزگان

25

14

زنجان

5

3-

همدان

5

2-

سمنان

8

1

یزد

12

1

سیستان و بلوچستان

16

0


برچسب ها: هوا استان بارش