۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

جانیانی که به خود هم رحم نمی‌کنند!

داعش تا به حال بیش از یکصد تن از نیروهایش را که در شمال سوریه قصد فرار داشتند، اعدام کرده است.
کد خبر : ۲۱۶۲۶۵
صراط: گروه تروریستی داعش برای کنترل تروریست‌های خارجی پلیس و دادگاه نظامی تشکیل داد. وظیفه پلیس نظامی جلوگیری از فرار تروریست‌های خارجی و وظیفه دادگاه نظامی صدور حکم اعدام است. بنابر اخبار منتشر شده، داعش صد تن از اعضای خارجی خود را که قصد جدا شدن از این گروه را داشتند، اعدام کرده است.

به دنبال شکستهای پی در پی داعش و کشته شدن برخی از سرکرده های این گروه، گزارشهایی مبنی بر تضعیف، فرار و جدایی نیروهای خارجی در صفوف آنان منتشر شده است. همچنین با مقاومت های مردمی و ارتش عراق، تعدادی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی "داعش" در عراق کشته شده‌اند و ضربات غیر قابل جبرانی به آنان وارد شده است.

از سوی دیگر منابع محلی اقلیم کردستان عراق نیز تائید کردند که نیروهای مبارز مردم و ارتش عراق، موفق شده‌اند خطوط لجستیکی گروه "داعش" را قطع کنند و به محاصره طولانی مناطق کوهستانی سنجار توسط "داعش" نیز خاتمه دهند. بر اساس این گزارش، نیروهای این گروه تروریستی مجبور به فرار به موصل و تلعفر شده‌اند.

روزنامه فایننشال تایمز و خبرگزاری آلمان روز شنبه (۲۰ دسامبر / ۲۹ آذر) گزارش دادند گروه داعش برای آن دسته از اعضای خارجی خود که قصد بازگشت به کشورشان را داشتهاند مجازات مرگ تعیین کرده است.

بر اساس این گزارش، داعش تا به حال بیش از یکصد تن از نیروهایش را که در شمال سوریه قصد فرار داشتند، اعدام کرده است.

در گزارشها به این موضوع هم اشاره شده که در ماه اکتبر داعش پنج انگلیسی، سه فرانسوی، دو آلمانی و دو بل‍ژیکی را که مخالف درگیری با دیگر گروههای تروریستی مانند جبهه النصره بودند و تصمیم داشتند به کشورشان بازگردند، به قتل رسانده است.

تروریست های خارجی باید به همراه خود مدارکی حمل کنند که ثابت کند برای انجام ماموریت عازم هستند. اگر جهادگران از وظایف محوله خود شانه خالی کرده باشند به مجازات مرگ محکوم میشوند.

طبق این اخبار می توان گفت که سرکردگان داعش حتی به افراد خود رحم ندارند و کسانی را که تا دیروز برای آنان خوش خدمتی می کردند، را به راحتی به قتل می رسانند. با دیدن رفتار آنان نسبت به افراد خود می توان به مضحک بودن ادعاهای آنان در بر قراری عدالت و اجرای دستورات اسلامی پی برد.
منبع: دیده بان
برچسب ها: داعش تروریست صراط