۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

بلای مصدق را سر احمدی‌نژاد آوردند!

این پروژه در حقیقت برای منزوی کردن آقای احمدی نژاد با استفاده از ابزارهای دشمن در خارج از کشور و با کمک ستون پنجم دشمن در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفت.
کد خبر : ۲۱۶۴۱۹
صراط: مهدی کلهر در مصاحبه با یکی از سایت های هوادار محمود احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "عده ای اعتقاد دارند بعد از سال ۹۰ جریان حزب الله و ارزشی از احمدی نژاد فاصله گرفته است یا شما این ادعا را قبول دارید؟" گفت: واقعیت این است که پروژه آژاکس اساطیر یونانی برای براندازی قیام نهضیت ملی شدن صنعت نفت و سرنگونی دکتر مصدق توسط انگلیسی ها طراحی و از سوی آمریکای ها به اجرا در آمد  که در نهایت منجر به شکست نهضت ملی شدن صنعت نفتا در سال ۱۳۳۲ گردید.

این پروژه بارها و بارها در عرصه های سیاسی جهان  توسط آمریکایی ها در کشورهای مبارز با استکبار جهانی به اجرا درآمد  همین پروژه در دولت نهم نیز از سوی امریکایی ها و انگلیسی ها مورد استفاده قرار گرفت. این پروژه در حقیقت برای منزوی کردن آقای احمدی نژاد  با استفاده از ابزارهای  دشمن در خارج از کشور و با کمک ستون پنجم دشمن در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفت که البته با خاطر خصوصیات منحصر به فرد احمدی نژاد و حضور قدرتمند رهبر عزیز انقلاب اسلامی در صحنه به نتیجه نرسید.

ولی خب به هر حال بی تاثیر نیز نبود بالاخره حجم بالای تبلیغات و طوفان توهین و اتهام زنی ها علیه احمدی نژاد نقش منفی را در افکار عمومی کشور بر جا گذاشت اما با تمامی این اوصاف معتقدم احمدی نژاد در میان متدینین و نیروهای ارزشی و انقلابی همچنان محبوب و گزینه نخست است.