۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷

اظهارات‌کی‌روش بعداز اعلام لیست تیم‌ملی

جای خالی دو نفر در فهرست تیم ملی نشان می دهد که کارلوس کی‌روش امیدوار است تا 2 بازیکن سرباز تیم ملی، این تیم را در جام ملت ها همراهی کنند.
کد خبر : ۲۱۶۷۲۵
صراط: کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران نام 21 بازیکن را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را در حالی اعلام کرد که در فهرست تیم ملی، جای خالی برای نام دو بازیکن دیگر تا فرصت باقی مانده برای اعلام اسامی نهایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده می شود.

امروز برخی مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم ملی از ناراحتی و حتی عصبانیت شدید کی روش مبنی بر صادر نشدن مجوزهای لازم برای همراهی ملی پوشان سرباز خبر دادند، هرچند که این خبر هم شنیده شد که احتمال بخشش آن دسته از بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی هستند نیز وجود دارد.

بر همین اساس جای خالی دو نفر در فهرست تیم ملی نشان داد که کارلوس کی روش همچنان امیدوار است تا 2 بازیکن سرباز تیم ملی، این تیم را در جام ملت ها همراهی کنند و این یعنی این دو جای خالی نیز برای مهرداد پولادی و سروش رفیعی درنظر گرفته شده و کی روش نیز تا آخرین لحظه منتظر حل مشکل آنها خواهد ماند، در غیر این صورت نفراتی مانند ایمان مبعلی، محمد نوری و احتمالاً خانزاده را می توان در لیست مسافران نهایی جام ملت ها مشاهده کرد.
منبع: فارس