۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

تناقض در اظهارنظر مسئولان درمورد اسیدپاشی اخیر

در حالی که مسئولان پلیس تهران بزرگ عنوان می‌کنند شب گذشته یک مورد اسیدپاشی در منطقه هفت‌چنار تهران رخ داده و در آن یک جوان ۲۶ ساله مجروح شده مسئولان بیمارستان مطهری و اورژانس تهران مدعی هستند هیچ موردی از اسیدپاشی در تهران رخ نداده است.
کد خبر : ۲۱۶۷۵۱
صراط: شب گذشته در برخی از رسانه‌های خبری با عنوان وقوع یک فقره اسیدپاشی در منطقه هفت‌چنار تهران منتشر شد.

در این خبر آمده بود که در محدوده کلانتری هفت چنار دو راکب موتور سیکلت که صورت‌های خود را پوشانده بودند، اقدام به اسیدپاشی به سوی راننده جوان یک دستگاه خودرو کردندکه راننده 26 بلافاصله با حضور نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان سوانح و سوختگی اعزام و با توجه به سطحی بودن جراحات وارده، بصورت سرپایی مداوا و ترخیص شد.

به واسطه این خبر به سراغ مسئولان اورژانس تهران، بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری و همچنین مسئولان فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رفتیم.

اما نکته جالب توجه این است که مسئولان اظهار نظر های متفاوتی داشتند که در زیر می‌خوانید.

پلیس: وقوع حادثه اسیدپاشی در هفت‌چنار تهران صحت دارد/ مصدوم حادثه سرپایی مداوا شد

سرهنگ داوود اصغریان رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ با تأیید خبر یک فقره اسیدپاشی در تهران گفت: در ساعت 18:15 دقیقه دیشب در حوزه کلانتری هفت چنار یک فقره اسیدپاشی رخ داده است.

وی افزود: در این حادثه دو نفر راکب یک موتور سیکلت با صورت پوشیده به یک خودروی وانت اسید پاشیدند که مقداری اسید به صورت و گردن راننده 26 ساله خودرو ریخته می‌شود.

سرهنگ اصغریان تصریح کرد: مصدوم این حادثه به بیمارستان سوانح و سوختگی اعزام شد و به صورت سرپایی مداوا و ترخیص می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: شب گذشته پرونده وقوع این حادثه در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته تا عاملین حادثه شناسایی و دستگیر شوند.

اورژانس تهران حمله اسیدی به یک راننده را تکذیب کرد/ هیچگونه اسیدپاشی گزارش نشده است

اما برخلاف اظهار نظر پلیس تهران حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس خبر منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در مورد اسیدپاشی به صورت یک راننده جوان را تکذیب کرد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تاکید کرد، روز گذشته هیچگونه عملیاتی مربوط به اسیدپاشی توسط نیروهای اورژانس انجام نشده است.

وی با بیان اینکه تنها یک مورد اسیدپاشی در میدان منیریه گزارش شده بوده گفت: با حضور تکنسین‌های اورژانس مشخص شد که این موضوع صحت نداشته و مصدومی در کار نبوده است.

عباسی تصریح کرد: در عملیات‌های انجام شده روز گذشته هیچ مورد اسیدپاشی و یا انتقال به بیمارستان سوانح سوختگی مطهری وجود نداشته است.

روابط عمومی بیمارستان مطهری: مصدومی در رابطه با اسیدپاشی به بیمارستان مراجعه نکرده است

نمازی مدیر روابط عمومی و سخنگوی بیمارستان سوانح سوختگی مطهری در مورد انتقال جوانی که با اسید مورد حمله قرار گرفته به این بیماستان گفت: چنین گزارشی به دست ما نرسیده است.

وی در مورد اینکه این جوان شب گذشته به بیمارستان مطهری انتقال داده شده است تاکید کرد: گزارشی مبنی بر مراجعه فردی که با اسید سوخته باشد وجود ندارد.
منبع: فارس