۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

انتقاد پورمحمدي از دولت آمریکا

وزیر دادگستری خطاب به آمریکا گفت: آمريكا با افتخار خود را رهبر جريان پيشرفت می داند در حالی كه اين كشور پيشرفته حتی نمی تواند بين مردم خود برابری و برادری ايجاد كند.
کد خبر : ۲۱۶۷۵۶
صراط: حجت الاسلام مصطفی پورمحمدي با اشاره به تاراج منابع نفتي ملت هاي اسلامي تحت سياست هاي عربستان، گفت: از نظر وضعيت اقتصادي در مضيقه هستيم اما دشمن بداند كه ما از اين شرايط عقب نشيني نمي كنيم.

وی فزود: چند سال پيش ايران روزانه دو ميليون و 400 هزار بشكه نفت را با قيمت هر بشكه تا 145 دلار مي فروخت و اين رقم اكنون به حدود 56 دلار رسيده است اما درحال حاضر ميزان صادرات نفت ما به كمتر از يك ميليون بشكه رسيده است.

وزير دادگستري خطاب به آمريكا و ديگر كشورهاي غربي و دشمنان ايران، گفت: شما با رذالت، دست به دست هم داده و با كاهش قيمت نفت از سويي و تحميل فشارهاي سياسي و رواني بر كشور ما از سوي ديگر، به دنبال ضربه زدن به اراده ملت ايران هستيد در حاليكه مردم ايران پيشتر از، اين فشارهاي بيشتري را تحمل كرده و در راه عزت اسلام و كشور، شهيد داده اند و از هيچ چيز نمي ترسند.

پورمحمدي با اشاره به اينكه مردم ايران مي دانند تحمل اين شرايط سخت است اما خداوند نعمت هاي فراواني به سرزمين ما بخشيده كه با اطاعت از فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اقتصاد مقاومتي و استفاده بهينه از همه فرصت ها و نعمت ها، مي توانيم بر اين مشكلات پيروز شويم.

وزير دادگستري با بيان اينكه آمريكا، گل سرسبد پيشرفت هاي مادي در جهان است، گفت: آمريكا با افتخار خود را رهبر جريان پيشرفت مي داند در حالي كه اين كشور پيشرفته حتي نمي تواند بين مردم خود برابري و برادري ايجاد كند بطوري كه يك پليس به راحتي يك كارگر و جواني كه هيچ تعرضي نكرده را مي كشد و بعد آن پليس تبرئه مي شود.

پورمحمدي با اشاره به گزارش چند روز گذشته سناي آمريكا از اقدامات سازمان جاسوسي اين كشور (سيا)، افزود: رسوايي در اين كشور به حدي است كه نمي توانند آن را كتمان كنند و در مسائل مادي نيز مانند قضيه وال استريت با مشكلات متعددي مواجه هستند.

وزير دادگستري با اظهار تاسف از فراواني پرونده ها در دستگاه قضايي گفت: نبايد اينگونه باشد و اگر بابت هر چيز دعوا نشود، انصاف وجود داشته باشد و بزرگترها پا در مياني كنند و با خوش برخوردي بين دو طرف صلح كنند، ديگر اين همه پرونده نخواهيم داشت.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز