۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

حاشیه‌های آخرین اردوی تیم ملی در تهران

دبیرکل فدراسیون فوتبال برای سرکشی به آخرین وضعیت اردوی تیم ملی به هتل آمد.
کد خبر : ۲۱۶۷۷۵
صراط: ملی پوشان فوتبال ایران که قرار بود از ساعت 16 امروز آخرین اردوی خود را در هتل آزادی برگزار کنند از ساعت 14 یک به یک وارد هتل شدند که در این میان رضا قوچان‌نژاد و پس از وی احسان حاج‌صفی به همراه مهدی خراطی از اولین نفراتی بودند که به هتل آمدند. که در این میان حتی قوچان‌نژاد برای صرف ناهار به رستوران هتل رفت.

*پس از آنها سروش رفیعی که در لیست تیم ملی قرار ندارد به هتل آمد که حضور او کمی عجیب بود ضمن آنکه پژمان منتظری نیز که در لیست شب گذشته کی‌روش قرار نداشت زودتر از بسیاری بازیکنان به هتل آمد و برای تمرینات اختصاصی به سالن بدنسازی رفت.

* دکتر خانلری به همراه میکو و علی کریمی نفرات بعدی بودند و نکته قابل توجه اینکه کریمی که بیش از این چندین ساعت زودتر از آغاز اردوها به هتل می‌آمد این بار تنها 20 دقیقه مانده به مهلت تعیین شده خود را به اردونشنیان رساند.

* رضائیان، ابراهیمی، پورعلی‌گنجی، شجاعی و فروزان تا قبل از ساعت 16 و پس از این ساعت وحید امیری، بیرانوند، صادقی، نکونام، غفوری، انصاری‌فرد، بیک‌زاده، حسینی و حیدری خود را به هتل ملی‌پوشان رساندند. در این بین نکونام به همراه مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون که برای سرکشی به آخرین اوضاع اردو به هتل آمده بود و مترجم کی‌روش با یکدیگر به جمع ملی‌پوشان اضافه شدند.

* طبق اعلام کادر بدنسازی تیم ملی، ملی‌پوشان به دو دسته تقسیم شده و عده‌ای از ساعت 16 و 30 دقیقه و عده‌ای دیگر از ساعت 17 برای برگزاری اولین تمرین سبک خود وارد سالن بدنسازی شدند.

* علیرضا حقیقی (به دلیل تاخیر در پرواز)، سردار آزمون، اشکان دژاگه و تیموریان به همراه کی‌روش هنوز به هتل نیامده و با اضافه شدن این نفرات جمع 21 نفر تیم ملی کامل خواهد شد.

* فروزان که به خبرنگاران قول داده بود با آنها مصاحبه کند، پس از اینکه وسایلش را در هتل قرار داد به بیرون هتل آمده و با اعلام اینکه مشکل ناخواسته‌ای برایش پیش آمده از انجام مصاحبه خودداری کرد و از خبرنگاران عذرخواهی کرد. جالب اینکه در اردوی قبلی نیز فروزان لباس‌هایش را جا گذاشته بود و بدین وسیله خبرساز شده بود

* با توجه به اینکه این آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها به شمار می‌رود بیشتر ملی‌پوشان از حضور در لیست نهایی خوشحال بودند و به نسبت گذشته خود را راغب‌تر نشان می‌دادند.

* چند هوادار که برای دیدن علی کریمی به هتل آمده بودند با مشاهده او و گرفتن عکس یادگاری محل اردو را ترک کردند.

* مارکار آقاجانیان که نیز قصد داشت در خصوص شرایط تیم ملی صحبت کند، وقتی از قصد چند خبرنگار در مورد شرایط سرباز‌ها آگاه شد از انجام مصاحبه عذرخواهی کرد و اعلام کرد به تازگی در فرودگاه صحبت کرده است.
منبع: فارس