۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

منتقمی: پرسپولیس نیاز به مدیرعامل ندارد

سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید فعلا با درخواست کناره‌گیری‌اش موافقت نشده است.
کد خبر : ۲۱۶۷۸۰
صراط: بهروز منتقمی درباره خبر کناره‌گیری‌اش اظهار کرد: چند روز قبل نامه‌ای به وزارت ورزش نوشتم و در آن نامه از شخص وزیر خواستم تا به ماموریت من در باشگاه پرسپولیس پایان دهد اما تا این لحظه با درخواست من موافقت نشده و کماکان در باشگاه پرسپولیس حضور دارم. فردا صبح هم اول وقت به سر کار خود خواهم رفت.

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه هم گفت:‌ از زمانی که علی طاهری مسئولیت اجرایی باشگاه را در اختیار گرفته امور باشگاه به خوبی رتق و فتق می‌شود و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. ایشان با مذاکراتی با وزارت ورزش داشتند توانستند مقداری پول برای باشگاه تامین کنند که این موضوع جای خوشحالی دارد. در حال حاضر مهم‌ترین مسئله باشگاه بحث نقل و انتقالات است که به خوبی پیگیری می‌شود.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است برای باشگاه پرسپولیس مدیرعامل انتخاب شود، گفت: به خاطر این که باشگاه پروسه واگذاری را طی می‌کند نمی‌توانیم برای باشگاه مدیرعامل انتخاب کنیم زیرا مدیرعامل برنامه‌هایی دارد که به دنبال پیگیری آنها است. او باید برنامه بلندمدت تدوین و آن‌ها را پیگیری کند. بنابراین بهتر است مدیرعاملی برای باشگاه انتخاب نشود. به همین دلیل من پیشنهاد مدیرعاملی را رد کردم.

منبع: ایسنا