۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

انتقاد خطیب معروف از "تیترهای گزینشی"

در پی انتشاری برخی اخبار نادرست، دفتر حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین انصاریان اطلاعیه‌ای صادر کرد و از رسانه‌های کشور خواست تا در این خصوص دقت بیشتری بکار گیرند.
کد خبر : ۲۱۶۸۵۵
صراط: در پی انتشار برخی اخبار نادرست، دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین انصاریان اطلاعیه‌ای صادر کرد و از رسانه‌های کشور خواست تا در این خصوص دقت بیشتری بکار گیرند.
 
متن اطلاعیه دفتر حجت‌الاسلام‌والمسلمین انصاریان به شرح ذیل است:
 
هو الصادق
 
از آنجایی که برخی رسانه های گروهی و شبکه های اجتماعی مطالبی را از قول دانشمند محترم استاد حسین انصاریان منتشر نموده‌اند و بعضا دقت کافی در نقل قول از ایشان را ننموده و خصوصا با انتخاب تیترهای گزینشی و مغایر با شئون، موجب برداشت های نا مناسب و غیر صحیح شده است با توجه به لزوم رعایت و دقت بیشتر در تنظیم اخبار و انتخاب تیتر، این دفتر ضمن دعوت از اصحاب محترم رسانه و فعالان شبکه های اجتماعی به رعایت اصول اخلاقی و حرفه‌ای در گزینش تیترها و نقل مطالب از چهره های فرهنگی مورد وثوق مردم‌، از علاقمندان و دنبال کنندگان مباحث اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی حضرت استاد انصاریان می خواهد تا مطالب و اظهارات ایشان را صرفا از سایت رسمی استاد به نشانی www.erfan.ir و یا خبرگزاری‌های رسمی و معتبر کشور دنبال کنند.
 
از خداوند متعال توفیق و سربلندی روز افزون تمامی مردم مومن و حقیقت طلب و همه مشتاقان علوم و معارف اهل البیت (س) را مسئلت داریم.
منبع: فارس
برچسب ها: رسانه اطلاعیه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز