۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴

تصاویری از سریال احتمالی نوروز 94

گروه و عوامل تولید سریال «میکائیل» که تا به امروز نزدیک به ۷۰ درصد از کار را پشت‌سر گذاشته اند، ممکن است مجموعه نوروزی شیکه یک سیما باشد.
کد خبر : ۲۱۶۸۵۷
صراط: سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری که حدود دو ماه پیش در تهران و در منزلی حوالی میدان سپاه کلید خورده بود با پایان کار در لوکیشن‌های پارک ارم، بیمارستان ناجا، خانه ایی در ملاصدرا، راه آهن و.... به قشم رسید و گروه در لوکیشن‌های مختلف جزیره از جمله کارخانه قایق سازی، خانه عبدالله، خانه آقا خان، سطح دریا، بیابان و حتی آسمان جزیره و..... مشغول کار هستند و تا امروز نزدیک به 70 در صد از این مجموعه تلویزیونی که ممکن است مجموعه نوروزی شبکه یک باشد جلوی دوربین مقدم رفته است.
 
کامبیز دیرباز، بهنوش طباطبایی، کامران تفتی، کاوه سماک باشی، مجید واشقانی، متین ستوده، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی حسین توشه، مجید سعیدی، علی صالحی و (با حضور) علیرضا خمسه و پرویز پورحسینی در این سریال بازی دارند و اخیرا حسین توشه. مهدی صبایی. علی صالحی. ومجید سعیدی هم به جمع بازیگران اضافه شدند.
 
این سریال مضمونی پلیسی دارد و فیلمنامه آن توسط سعید نعمت الله در حال نگارش است و در خلاصه داستان آن آمده: رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم، دل به دریا می‌زند و....
 
این سریال با مشارکت نیروی انتظامی (ناجی هنر) و شبکه اول سیما در گروه مجموعه‌های تلویزیونی این شبکه تولید می‌شود.
 
سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از: مدیربرنامه ریزی: فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان: محمد بدرلو، دستیار کارگردان: حامد بیسادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، مدیر تولید: محمود اتحادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، تصویربردار: حسین قلی‌پور، صدابردار: هادی افشار، تدوینگر: خشایار موحدیان، عکس: شهاب احمد لو و رضا امینیان، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی، مدیر تدارکات: آرش صالحی و.....



منبع: تسنیم
برچسب ها: سریال نوروز