۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
احمدی‌نژاد پازل مشایی را تکمیل کرد

اظهارات اخیر احمدی‌نژاد یعنی قصد "بازگشت"؟

احمدی نژاد و مشایی همزمان، ادامه "در کنار هم بودن" را موقتا کنار گذاشته اند؛ هر دو، مدام از رهبر انقلاب سخن به میان آورده اند و هر دو احتمال بازگشت احمدی نژاد را در شرایط خاص، منتفی ندانسته اند.
کد خبر : ۲۱۶۸۹۷
گروه سیاسی صراط - محمود احمدی نژاد اخیرا در جمع نمایندگان عضو جبهه پایداری مطالبی را بیان کرده است که می توان آن را تکمیل کننده پازل اظهارات اخیر اسفندیار رحیم مشایی دانست.

به گزارش گروه سیاسی صراط، احمدی نژاد در اظهاراتی که یکی از سایت های حامی او منتشر کرده، اگرچه به صراحت گفته است " بنده دیگر برای فعالیت سیاسی انگیزه شخصی ندارم" اما کدهایی که در اظهارات او تکرار شده، این موضوع را تصدیق نمی‌کند.

او در پاسخ به سوال یکی از حاضرین جلسه که از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ سوال کرده بود، گفت: "مردم خادمان واقعی خود را می شناسند و به بنده هم لطف دارند . کاش در بادرود روز ۲۸ صفر بودید و شعارهای مردم را می شنیدید با تمام این الطاف مردمی بنده هیچ برنامه ای برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری ندارم مگر آنکه همانطور که گفتم ریسک شرایط بسیار بالا باشد." همین اظهارنظر زیرکانه، تحلیل های مربوط به بازگشت او را زنده نگاه داشته است! در این میان، برخی دلایل، به صورت واضح تری، از ارتباط اظهارات او مشایی و زمینه سازی برای بازگشت حکایت دارد.

اولا، احمدی نژاد در اظهارنظری غیرمنتظره جمله معروف "احمدی نزاد یعنی مشایی" را کنار گذاشته است. او در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: "اولا از شما توقع دارم که از مسائل فرعی عبور کنید ثانیا امروز همه می دانند که آقای مهندس خودشان کناره گیری کرده اند ثالثا در انتخابات ۹۲ چون حضور آقای هاشمی قطعی شد و ما رای آورتر از مهندس مشایی برای رقابت با ایشان نداشتیم بنده با گفتن این جمله از خودم هزینه کردم تا بتوانیم انقلاب را از خطر ارتجاع دور کنیم بنابراین آن جمله مربوط به یک عرصه انتخاباتی که به عرصه دفاع از انقلاب تبدیل شد،  بود و امروز مطلقا موضوعیتی ندارد و تکرار آن موجب تفرق میان نیروهای انقلاب می شود."

این اظهارنظر در حالی از سوی احمدی نژاد بیان شده که چند روز قبل از آن، اسفندیار رحیم مشایی، همین صحبت ها را از طرف خود مطرح کرده و گفته بود: "اگر جبهه پایداری و حزب اللهی ها به دلیل نزدیکی من با آقای احمدی نژاد از ایشان حمایت نمی کنند من از همین امروز اعلام کناره گیری از ایشان می کنم.  نباید سرنوشت جریان عدالتخواه به زلف یک نفر گزه زده شود من خود را برای همیشه کنار کشیدم تا احمدی نژادی ها بازهم مجتمع شوند."

از سوی دیگر، احمدی نژاد در اظهارات خود مدام از خطری که "نیروهای انقلاب" را تهدید می کند، سخن گفته که ظاهرا معادل اظهارات مشایی درباره "جریان عدالتخواه" و "احمدی‌نژادی‌ها" است!

احمدی نژاد در این باره گفته است: "جریان انقلاب اسلامی در عمر ۳۶ ساله خود هیچ وقت به این اندازه تحت فشار نبوده است در این شرایط شناخت اهداف انقلاب و پافشاری بر آنها در اولویت کارهایمان باید باشد."

رییس جمهور سابق کشورمان همچنین اظهار داشت: "باید بر آنچه تاکنون میان نیروهای انقلاب گذشته ، صلوات بفرستیم ، فارغ از اینکه در این اختلافات هر فرد یا گروهی چقدر قصور یا تقصیر دارد."

اما نکته دیگر نهفته در اظهارات احمدی نژاد، تعدد اظهارات او درباره مقام معظم رهبری است که در سخنرانی های سال های اخیر او، هرگز به چشم نخورده است. احمدی نژاد محور سخنرانی خود را به طور کامل بر دیدگاه های رهبر انقلاب استوار کرده و تلاش کرده است تا رییس جمهور شدن خود را نیز به ایشان مرتبط کند.

مرور اظهارات احمدی نژاد درباره رهبری این موضوع را ثابت می کند:

-    امریکاییها به خوبی فهمیده اند که در ایران ، رهبری یک تنه در برابر برنامه های آنها در حال مقاومت هستند و مهمترین نماد استقلال و تمامیت ارضی ایران شخص حضرت آقا است بنابراین تمام زورشان را در تخریب این محور متمرکز کرده اند.
-     استراتژی امریکاییها تخریب رابطه مردم با رهبری است و تاکتیکشان هم تبلیغ وجود فساد و ناکارآمدی در کشور است.
-     امروز حضرت آقا فقط نماد حاکمیت نظام سیاسی برآمده از انقلاب اسلامی نیستند بلکه مساله تمامیت ارضی و استقلال ایران هم به جایگاه رهبری پیوند خورده است بنابراین پشتیبانی از رهبری هم مساله ای اعتقادی و انقلابی است و هم مساله ای ملی و ایرانی.
-     چرا یکبار با خود نگفتید که احمدی نژاد و ضدیت با رهبری؟ احمدی نژاد و ضدیت با ولایت فقیه؟
-     من کتاب ولایت فقیه را اولین بار سال ۱۳۵۰ خواندم و با همین آقای مهندس ثمره سال ۵۵ به دانشجویان علم و صنعت ولایت فقیه تدریس می کردیم.
-    رابطه بنده با حضرت آقا زمانی شکل گرفت که نتوانستم در برابر مظلومیت ایشان در دوره ریاست جمهوری شان ساکت باشم و در همان دهه ۶۰ هم انجمن اسلامی علم و صنعت و هم گروه هفتاد و دو تن را به مرکز حمایت از ایشان تبدیل کردیم. با این وصف آیا اصلا ضدیت با ولایت فقیه و رهبری به شکل و شمایل بنده و همکارانم می خورد که هنوز عده ای چماق ضدولایت فقیه را علیه بنده بالا نگه داشته اند؟
-     اگر حمایتهای رهبری نبود باندهای قدرت و ثروت هیچ وقت نمی گذاشتند یک آدم مثل بنده در این کشور رییس جمهور شود و همان سال ۸۴ نسخه ما را می پیچیدند و دولتمان را سر شش ماه ساقط می کردند همانطور که قولش را هم به شیوخ عربی داده بودند.
-    بنده و همه همکارانم مدیون رهبری هستیم اگر ایستادگی ایشان در برابر فتنه ۸۸ و پشتیبانی از آراء مردم در نمازجمعه ۲۹ خرداد نبود ، هرگز دولت دهم شکل نمی گرفت.
-    اینها را بگذارید کنار تدابیر و تلاشهای رهبری که از همان سال ۶۸ اعلام کرده بودند که آینده از آن حزب الله است و از همان زمان نیروهای انقلاب را صاحب هویت و گفتمان کردند.
-    بنده واقعا اعتقاد دارم که دولت نهم و دهم ثمره پایمردی رهبری بر اصول انقلاب و مقاومت ایشان در برابر دشمن بود بنابراین جز سربازی رهبری و ولی فقیه شان دیگری برای خود و همکارانم  قائل نیستم.
-    احمدی نژاد فقط سرباز انقلاب و رهبری و خادم مردم است و غیر از این شانی ندارد.


نکته قابل تامل در این میان، آن است که در کنار این اظهارات احمدی نژاد، مشایی نیز در اظهارات خود از رهبر انقلاب گفته بود و حتی تا جایی پیش رفت که بازگشت خود به عرصه سیاست بعد از آگاهی از نظر رهبر انقلاب را اشتباه خواند: "امروز که به حوادث ۵ سال اخیر نگاه می کنم با خود می گویم همان موقع که رهبر معظم انقلاب در پندی حکیمانه معاون اولی اینجانب را موجب سرخوردگی دوستداران آقای احمدی نژاد خواندند دیگر به مصلحت نبود که اینجانب در صحنه و در کنار آقای احمدی نژاد بمانم و حتی کاندیدای ریاست جمهوری شوم." آیا این اظهارات مشایی و احمدی‌نژاد مکمل یکدیگر نیست و معنایی جز بازگشت دارد؟
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۱۶۰
۱۳۶
درود بر احمدي نژاد كبير..
سرباز روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
فاسدترین دولت تاریخ ایران لقب گرفت؟!!کشور را به یک ویرانه تبدیل کرد.این احمدینژاد کبیر شما اقای ناشناس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حامیان این اقا باید با صدای بلند بگویند غلط کردیم ملت ایران را بیچاره کرد. 80سال طول خواهد کشید تا ویرانه های که ببار اورد درست شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پایگاه اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور سابق کشورمان با انتشار اطلاعیه ای به برخی خبرسازی های اخیر واکنش نشان داد.تکذیب مطالب غیرمعتبر منسوب به دکتر احمدی نژاد

متن اطلاعیه سایت مهر مردم در ادامه آمده است:

نظر به اینکه طی روزهای اخیر برخی سایت های خبری، اقدام به انتشار مطالب سیاسی منسوب به دکتر احمدی نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم کرده اند، بار دیگر تاکید می شود که اینگونه مطالب، فارغ از محتوای آنها ، اساسا خلاف واقع است و ایشان هیچگونه ملاقات یا اظهارنظر سیاسی نداشته اند.

مطالب مربوط به رئیس جمهور سابق، زمانی قابل استناد خواهد بود که صرفا در پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم به عنوان تنها مرجع رسمی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم منتشر شود .
از رسانه های ارتباط جمعی درخواست می شود در نشر اخبار و مطالب مربوط به دکتر احمدی نژاد دقت لازم را مبذول کنند و از بازنشر مطالب غیرمعتبر که موجب خدشه به اعتماد عمومی می شود، اجتناب نمایند.

مزید اطلاع مردم شریف ایران تصریح می کند که دکتر احمدی نژاد، به جز پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم فاقد هرگونه نشریه مکتوب یا مجازی رسمی یا غیررسمی می باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انشاءالله دکتر احمدی نژاد بر میگردد و تاسیسات هسته ای را فک پلمپ میکند و یارانه ها را افزایش میدهد و مسکن مهر را احیاء میکند و با زدن تو دهنی به امریکا قیمت نفت را افزایش میدهد و بساط فتنه گران و دزدان بیت المال رو جمع میکند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 13:08 حامیان فتنه باید بگویند غلط کردیم که هرچی میکشیم زیر سر این فتنه گران و افساد طلبان و منافقان داخلی امثال شماست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا بدو بدو بر قرصای باباتو وردار بیار دوباره حالش خراب شد!
طالقان
|
Iran (Islamic Republic of)
من عاشقتم احمدی نژاد
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
تو اصلا معنی "درود" و "کبیر" رو می دونی؟!
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۸۰
۱۱۵
اگر بخت ایرانیان خدای ناکرده به منتهی الیه ممکن سقوط کنه باز هم احتمال بازگشت " دولت ویرانگر " وجود نداره .
توهم کافیست.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۹
۴۲
صراط از کی پول می گیری نیروهای انقلاب را بکوبی؟ این مقاله در راستای نظرات همگرایانه حضرت آقاست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۱۳۸
۹۱
به عشق هر چی مَرده ؛ احــمــدی بر میگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به عشق هرچی ....ره احمدی برمیگرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۱۲۳
۸۴
ما منتظر حضور مجدد دکتر احمدی نژاد دلاور در صحنه سیاسی کشور هستیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۲
۱۰۰
......... باید بره ......... جایش توی .......... نه ریاست جمهوری
متوسلیان دوست امین
|
-
|
۱۳:۰۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۹
۳۹
مگر مذهبی ها و حزب اللهی ها چقدر رای دارند؟!
اصالتا" گره زدن سرنوشت هر شخص و گروهی به اقلیت مذهبی اشتباه محض است!
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۷۴
۳۰
در اینکه بسیاری از سیاسیون راست و چپ و کارگزار تمایل به بازگشت احمدی نژاد ندارنند شکی نیست اما نظر طبقات متوس و پایین جامعه خلاف این است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۲
۳۲
دست شیادان رو شده دیگر فایده ای ندارد
Behnam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۰
۸۴
بازگشت احمدی نژاد = جنگ داخلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
صلحي در کار نيست تا وقتي شاه سياه در خانه سفيد و شاه سفيد در خانه سياه هستند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۱۳:۲۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۷۴
۳۰
.
لازمه بازهم یادآوری کنم: بیخود و بی جهت خودتان رو گول نزنید !

احمدی نژاد و مشایی ازهم جدا نبوده و نیستند ، فردا پس فردا طلبکر نشوید !
_______________
دکتر احمدی نژاد:

* چه با هیئت ، چی بی هیئت *

......

* چه با مشایی ؛ چه بی مشایی *

" بـــهار 96 با قدرت می آیــــــــــد "
__________________________
♥♥♥ كاش ميشد عشق را تفسيـــــــر كرد ♥♥♥

♥ ملاک و معیار و میزان ؛ شخص محمود احمدی نژاد است ♥

♥ نگاه فقط سمت اشاره دست او ♥ ......
ناشناس
|
United States of America
امین جان با بیرق آمریکا می بینمت !!!!
ملاک و معیار ما حضرت آقا و مر قانون اساسی هستند
میزان هم همچنان بنابه فرمایش حضرت امام روح الله رای ملت است
ملت احمدی نژاد و جن گیر معظم را مانند پوسته تخم مرغ متعفن زیر پا له خواهد کرد
همایش ناهار و سیلی لاریجاتی بر چهره محمود احمدی نژاد یعنی میخ آخر به تابوت جریان انحرافی
محمود احمدی نژاد خیلی وقته دیگر مرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۳۲
۱۱
ببخشید تکذیب شده :)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۰
۶۸
احمدینژاد بیاد ایندفعه یا خودش یا مشایی را امام زمان معرفی میکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
........ مگر ندیدی به هاله نور مجهز بود
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۳۲
۶۸
خدا رو شکر میکنیم در نظام اسلامی ما شورای محترم نگهبان هست
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
........

غرضی خودش بعد انتخابات گفت: من توانایی اجرایی در حد ریاست جمهوری نداشتم !!! و فقط احساس تکلیف کردم که حضور پیداکنم !!!

خودش معترف بوده که تواناییش رو نداشته!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
یک منفی زیبا با "عشــــــــــــــــق" تقدیم تو باد !!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۳۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۳۷
۵۶
زهی خیال باطل!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۸۲
۴۶
درود بر احمدی نژاد
شکارچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۱۹
۴۱
بسم الله

لطایف الحیل یعنی حرکت جناب مشایی:

اگر جبهه پایداری و حزب اللهی ها به دلیل نزدیکی من با آقای احمدی نژاد از ایشان حمایت نمی کنند من از همین امروز اعلام کناره گیری از ایشان می کنم

بایک جمله حزب الله را با جبهه پایداری یکی کرد

جناب آقای مشایی که مردم شما را با مکتب ایرانی و دوستی با مردم اسراییل و مصداق سازی برای اشخاص آخرالزمان و خرج کردن بیت المال برای .... و نمایشگاه زدن عده ای خاص و جزیره کیش می شناسند اگر نمیدانید بدانید :

حزب‌الله كیست؟
حزب‌الله مؤ‌منی است كه در پیوند با حبل المتین ولایت معصوم قرار داشته باشد. حزب‌الله مؤ‌منی است كه در ظل ولایت معصوم، خود اهلیت خلیفة‌اللهی یافته و برای اقامه‌ی عدل در كره‌ی زمین قیام كرده است. تولا و تبر‌ا صفتی اصلی است كه خداوند حزب‌الله را بدان ستوده است: «اشد‌أ علی الكفار رحمأ بینهم.»حزب‌الله مؤ‌منی اهل اطاعت است، به امام عشق مي‌ورزد و از دشمن او بیزار است و همه‌ی عمر خویش را وقف جهاد فی سبیل الله كرده است.


حزب الله اهل اطاعت و ولايت است و قدر نعمت مي‌شناسد، فداكار است و از مرگ نمي‌ترسد و گوش به فرمان «اطيعوا الله و اطيعوا الرسول و اولي الامر منكم» سپرده است و اينچنين، تو گويي خداوند وظيفه‌ي تحقق اهداف الهي همه‌ي انبيا را بر گرده‌ي صبور و پرقدرت آنان نهاده است، و چه شرفي از اين بالاتر؟ حزب الله از جانب خدا مأمور است كه انسان را و جهان را تغيير دهد؛ انساني كه امروز بيش از هر زمان ديگر گرفتار ظلمت شرك و بت‌پرستي است. در اينچنين دنيايي كه بشر امروز بت خويشتن را مي‌پرستد، ظهور حزب الله معجزه‌اي است كه از نفخات قدسي دم مسيحايي امام امت بر مي‌آيد.

حزب الله پيروز است و پيروزي خويشتن را مديون فقري است كه در پيشگاه غني مطلق دارد، و معراج تكامل او اين است كه وسيله‌اي در خدمت تحقق اراده‌ي حق باشد و از همين است كه حزب الله اهل اطاعت است و سر به فرمان اولي الامر دارد.


جناب آقای مشایی که خودت را به آن راه زده ای!

حزب الله یعنی حزب ولایت فقیه

شاید جبهه پایداری عضوی از جامعه حزب الله باشد که الله عالم ! اما حزب الله با هیچ جبهه و حزبی جز حزب ولایت آل محمد صلوات الله علیهم اجمعین دوستی و برادری ندارد


شما بودید که با جبهه بندی و حزب سازی دربرابر حزب الله تخم تفرقه کاشتید

و طبق قرآن (کل حزب بما لدیهم فرحون)
و یا (وان حزب الله هم الغالبون) قرآن ما بین ما و شما


احمدی نژادی که ما می شناختیم سال 84 هرجا می رفت می گفت آمده ام که سپری برای رهبر باشم
اما توطئه چه اشخاصی باعث شد که پس از گذشت 4 سال جریان بهار و خانه نشینی و وقایع مجلس پیش بیاید؟

خداوندا اشد لعنتت را از آن کسانی کن که خادمین مردم را از راه منحرف می کنند


تمام تلاشتان بجای خدمت به مردم رای آوردن در انتخابات بوده است


مردم خوب می بینند و میدانند چه می گذرد
شما هم بیدار شوید تا قبل از اینکه بیدارتان کنند
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
مشایی و احمدی نژاد دوروی یه سکه اند! شیطونو شیربرنج می دن و می گن شیشلیکه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۵
۱۴
.
غفاریان تیرت به سنگ خورد یک ساعته !!!

دست بردار از شیوه حاج حسین تون که منبع هاتون ، منبع آب روی پشت بومه !!
___________________________
اطلاعیه دکتر احمدی نژاد:

نظر به اینکه طی روزهای اخیر برخی سایت های خبری ، اقدام به انتشار مطالب سیاسی منسوب به دکتر احمدی نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم کرده اند، بار دیگر تاکید می شود که اینگونه مطالب، فارغ از محتوای آنها ، اساسا خلاف واقع است و ایشان هیچگونه ملاقات یا اظهارنظر سیاسی نداشته اند.

مطالب مربوط به رئیس جمهور سابق ، زمانی قابل استناد خواهد بود که صرفا در پایگاه اطلاع رسانی مهر مردم به عنوان تنها مرجع رسمی دفتر رئیس دولتهای نهم و دهم منتشر شود .

از رسانه های ارتباط جمعی درخواست می شود در نشر اخبار و مطالب مربوط به دکتر احمدی نژاد دقت لازم را مبذول کنند و از بازنشر مطالب غیرمعتبر که موجب خدشه به اعتماد عمومی می شود، اجتناب نمایند.
بهرام
|
United States of America
روش همیشگی احمدی نژاده که یه چیزی رو در خفا بگه و بعدا که علنی شد، تکذیب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۲۳
۳۸
آقایان اصولگرا با طناب ... تو چاه نرید! یاتون نره اخلاقیات پر، نمونش: "اون ممه رو لولو برد!"، اِندِه خودشیفتگی، شاید گمان می کرد می تونه مثل مرحوم هیتلر با همه دنیا دربیافته! یکبار هم که محض رضای خدا به خبرنگارها درست جواب نداد. آمارها هم که طبق طبق! بیت المال مملکت هم که پر! ایشون می خواست با نابودی همه چیز مملکت رو دو روزه برای ... آماده کنه! ضمناً فراموش نشه، بیشتر از هر کسی تو دنیا، اسرائیله که دوست داره، ایشون دوباره سر کار بیاد!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
والله آمار دادن های احمدی نژاد صد شرف داشت به آمارهای ..حسن ..!!

اسرائیل دوس داره احمدی نژاد سرکار باشه؟؟؟؟؟
حافظه ات اگه یاری میکرد یادت نمیرفت که چسانی از سوی رییس صهیونی،سربازان خط مقدم و جان برکف اسرائیل لقب گرفتند !!

اسرائیل اگه دوست داشت احمدی نژاد سرکار باشه، چرا سال 88 همراه با حضرات بود؟
______________________________
میدونی چیه؟؟؟

دکتر احمدی نژاد ............. یک کیلومتری مرز اسرائیل، زیر بالگردها ، مشتش رو گره میکرد و مبارز میطلبید ، نه مثل بعضیا در فاصله بین دوتا قاره ، با یه تهدید خودشو خیس کنه و قدرت جوابگویی هم نداشته باشه !!!

ادبیاتش هم تماما منحصر به خارجی ها بود، نه منتقدان داخلی اش را مزدور و جیب بر و بیسواد خطاب کرد ، و نه بی شناسنامه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شیمون پرز : باید کاری کنیم که بودن با احمدی نژاد به ننگ تبدیل شود.
متوسلیان دوست امین
|
-
|
۱۴:۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۳۳
۱۹
شکارچی حرف زیاده عامل رو پیدا کن!
اتهامات شما به مهندس مشایی اثبات نشده و کذب محض است !
کمتر ......کن...
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
شکارچی ،..... که زیاد بشه ؛ یا توهین میکنه یا برای فرار خودش، تهمت میزند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۷
۲۲
باز هم بلند شو
ايستادن کسي که زمينش زده اند
از کسي که به زور سر پايش نگه داشته اند
زيباتر است . . .
رای ما محمود احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۴
۲۸
دکتر احمدی نژاد محبوب قلبهاست و انشاءالله باز میگردد.
حرف مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۹
۲۲
زنده باد احمدی نژاد نترس که هیچکس نتونست مدرک خلافی از خودش بگیره
همیشه اطرافیان روسا مفسد بوده و هست .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۵
۳۲
عشق فقط یک کلام ؛ احمدی نژاد والسلام
محمد از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۴۰
۸
ولی قبلنا می گفت رابطه ام با رهبری مانند پدر و پسر است!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۲
۲۷
درود بر دکتر محمود مردمی نژاد دلاور.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۲۹
۳
هر دوی اظهارات تکذیب شد
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۲۸
۳
تکذیب شد ، آقای رسانه تکذیبه بزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۵۴
۳۴
تحقیقات نشان میدهد که دکتر احمدی نژاد در سال 96 هم رای میاورد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۲۱
۵۳
امیدوارم که ایشون برگرده ، چون سوالات زیادی هست که باید جواب بده ، زمانی که در مسئولیت بود ، از پاسخگویی فرار می کرد ، حالا جون مسئولیتی نداره ، باید پاسخگو باشه!
میترا
|
Germany
بیخود شیکتو صابون نزن! اولا که نمیاد و نمی ذارن بیاد دوم این که برفرض محال، اگه بیاد، بازم جوابگو نخواهدبود!
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۳۱
۴۸
اون زمان بايد به خدا پناه برد و به حال مردم بيچاره گريست
مروت الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۳
۲۹
۱۸
احمدی نژاد قهرمان

حافظ ملت ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
۱۹
۱۱
معلومه این حرف احمدی نژاد نیست این نوشته های ذهنی یکی از افراد پایداری هست
علي عمار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
۳۰
۲۱
منتظرت هستيم دكتر جان
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
۰
۰
دکتر میاد چون حقشه.اگه بیاد دوباره میشیم خار تو چشم امریکا و اسراییل.حداقل تو دوران دکتر اینهمه ایران رو به بازی و مسخره نگرفته بودن خخخخ.تفاهم نامه درس میکنن بعد اونا تو شبکه هاشون چیز دیگه میگن اینجاهم چیزای دیگه میگن.زحمات 8ساله دکتر در برنامه هسته ای با این تفاهم کلا به اول برمیگرده.میدونید یعنی چی.یعنی سرخوردگی مادر برابر امریکایی لجن.یکم فک کنید