۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

در دیدار کی‌روش و گودرزی چه گذشت؟

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست دو نفره‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشت، درخواست‌هایش را با گودرزی در میان گذاشت.
کد خبر : ۲۱۶۹۳۳
صراط: در حالی که امروز (شنبه) همه منتظر بودند تا محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع فدراسیون فوتبال در این جلسه شرکت کند اما وی ترجیح داد تا به تمرین تیم ملی فوتبال برود و دیداری با کی‌روش و شاگردانش داشته باشد.
 
گودرزی صبح امروز راهی کمپ تیم‌های ملی شد و پیش از اینکه در بین بازیکنان حضور پیدا کند که در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال در حال وزنه زدن بودند، با کی‌روش گفت‌وگو کرد. وی در این نشست دو نفره شنونده صحبت‌های سرمربی تیم ملی بود تا از مشکلات او در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا بیشتر باخبر شود.
 
کی‌روش که در چند روز گذشته از نحوه آماده‌سازی تیم ملی، لغو بازی دوستانه با فلسطین، دیر اعزام شدن تیم به استرالیا و دیگر مسائل گلایه داشته، علاوه بر این موضوعات صحبت‌های جدی‌اش در خصوص بازیکنان سرباز و همچنین دغدغه‌هایش برای حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به گودرزی منتقل کرد.
 
سرمربی تیم ملی همچنین خواهان این شد که وزیر ورزش کمک کند تا مشکلات بازیکنانی مانند پولادی، رفیعی و دیگر بازیکنان سرباز تیم ملی با مساعدت و همکاری سازمان نظام وظیفه برطرف شود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: وزیر ورزش کی روش