۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹

کیفیت هوای پایتخت در روز شنبه

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران گفت: به دلیل بالاتر بودن غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون از حد مجاز، امروز هم هوای تهران برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفت.
کد خبر : ۲۱۶۹۴۲
صراط: محمد رستگاری درباره شرایط کیفی هوای تهران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات حاصل از دستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 ، هوای تهران امروز برای گروه‌های حساس در شرایط ناسالم قرار گرفته است.
 
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران در ادامه افزود: بر همین اساس شاخص آلودگی هوا درباره آلاینده‌های منوکسید کربن، ازن، دی‌اکسید نیتروژن و  دی‌اکسید گوگرد به ترتیب برابر با 58، 18، 86 و 29 است.
 
وی ادامه داد: البته این در حالی است که شاخص کیفیت هوا درباره آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از 10 و 2.5 میکرون به ترتیب روی اعداد 59 و 110 قرار دارد.
 
معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس توصیه می‌شود که کودکان، سالمندان، مبتلایان به بیماری‌های قلبی،‌ریوی، تنفسی و زنان باردار از تردد‌های غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
منبع: فارس
برچسب ها: کیفیت آلودگی هوا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز