۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
تاج خبر داد:

تعیین تکلیف بدهی‌ باشگاه‌ها در مجمع

رئیس سازمان لیگ گفت: در مورد بدهی‌های باشگاه‌ها تعیین تکلیف شد و مقرر گردید آنها یا جزو ذخیره مالی گردند یا اینکه جزو دیون قرار گیرند.
کد خبر : ۲۱۶۹۴۵
صراط: مهدی تاج در پایان جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: گزارش‌های مالی در این مجمع داده شد و مباحث مالی هم مورد بحث قرار گرفت. همچنین مدیران باشگاه‌ها خواستار تمدید دو روزه زمان نقل و انتقالات شدند که با این درخواست موافقت شد. بدین ترتیب بازیکنان داخلی 2 روز بیشتر فرصت دارند تا نقل و انتقالات را انجام دهند.
 
وی ادامه داد:‌ در این مجمع همچنین در مورد بدهی‌ها تعیین تکلیف شد تا به طور جدی این مسئله بدهی باشگاه‌ها حل شود که این بدهی‌ها یا جزو ذخیره مالی محسوب شوند یا اینکه جزو دیون برده شوند. چک‌های 10-5 و 6 میلیون تومانی وصول شده وجود دارد که حتی مدیران برخی باشگاه‌ها تغییر کردند و قرار شد در مجمع بعدی این بدهی‌ها وضعیتش به طور کامل مشخص شود.
 
وی در مورد اینکه برکناری برخی از اعضا هم در دستور کار قرار داشت یا نه، گفت: نه فقط کفاشیان یک نفر را به عنوان سرپرست بانوان معرفی کرد تا در مجمع بعدی در مورد آن رای‌گیری شود. عزل نائب‌رئیس جزو اختیارات رئیس فدراسیون است.
منبع: فارس
برچسب ها: مجمع فدراسیون