۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۴
حدادعادل:

فرزندان شهدای هسته‌ای طالب خون پدرانشان هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سال 88 ذوق‌زدگی برای دشمنان انقلاب ایجاد شد، چرا که آنان در تلاش بودند تا مردم را مقابل انقلاب قرار دهند.
کد خبر : ۲۱۷۲۲۳
صراط: غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید احمدی روشن که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، اظهارداشت: سال 88 ذوق‌زدگی برای دشمنان انقلاب ایجاد شد، چرا که آنان در تلاش بودند تا مردم را مقابل انقلاب قرار دهند.
 
وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه در سال 88 اشاره کرد و افزود: بعد از آن سخنان با جمعیتی که به خیابان‌ها آمدند دشمنان از مردم مأیوس شدند و تشدید تحریم‌ها را آغاز کردند.
 
حدادعادل تصریح کرد: هدف دشمن از ترور دانشمندان هسته‌ای ایجاد فشار به نظام و وحشت دانشمندان بود اما بعد از آن دانشجویان بیشتری متقاضی رشته‌های مرتبط با هسته‌ای شدند.
 
این نماینده مجلس، گفت: یادآوری 9 دی برای این است که فراموش نکنیم چه هزینه‌هایی دادیم و نباید فراموش شود فرزندان شهدای هسته‌ای طالب خون پدران خود هستند.
 
وی تأکید کرد: در آن زمان برخی‌ها به آمریکایی‌ها گرا دادند که ایران را تحریم کند.
 
حدادعادل همچنین در واکنش به اظهارات اخیر شیرزاد گفت: به شیرزاد می‌گویم که اگر معتقدید در هسته‌ای پیشرفت نکرده‌ایم، به غربی‌ها بگویید نگران نباشند و تحریم بر سر آنچه وجود ندارد، تحریم بیجایی است؛ اگر با عباراتی به منتقدان هسته‌ای اهانت می‌شود، ما تحمل می‌کنیم.
 
ادامه دارد..
منبع: فارس
برچسب ها: هسته ای مجلس حداد
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز