۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

خبرکفاشیان از احتمال یک تغییر دیگر

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه خبر کنار گذاشته هادی آیت‌اللهی را نشنیده، اعلام کرد که پس از تغییر در کمیته پزشکی، احتمال تغییر در کمیته انضباطی این فدراسیون هم وجود دارد.
کد خبر : ۲۱۷۲۶۶
صراط: علی کفاشیان شامگاه امروز یکشنبه در هنگام خروج از محل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: صحبت‌هایی که در مورد مشکل فدراسیون فوتبال با شرکت هواپیمایی امارات مطرح شده، درست است. ما از گذشته به این آژانس هوایی بدهی داریم، از این‌رو هنوز بلیت پرواز ملی‌پوشان به استرالیا بدست‌مان نرسیده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان لغو پرواز وجود دارد یا خیر؟، یادآور شد: اگر این اتفاق بیفتد که بسیار بد خواهد شد، از این رو ما همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا ظرف امروز و فردا این مشکل را حل کنیم تا تیم ملی بدون هیچ مشکلی راهی سیدنی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر که کارلوس کی‌روش باید قید سروش رفیعی و مهرداد پولادی را بزند، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال همه تلاش خود را انجام داد تا این دو بازیکن به همراه تیم ملی راهی استرالیا شوند اما قوانین مانع از انجام این کار شد و قطعا این دو بازیکن در اختیار کارلوس کی روش نخواهند بود. به زودی سرمربی تیم ملی دو بازیکن را به لیست اضافه می‌کند تا تیم ملی به صورت کامل راهی جام ملت‌های آسیا شود.

وی در مورد جلسه امروز صبح با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: جلسه چندان مهمی نبود، یک دیدار معمولی با کی‌روش و بازیکنان تیم ملی داشتیم.

کفاشیان در مورد مشکل بوجود آمده در مورد پیراهن‌های اسپانسر تیم ملی، اینگونه توضیح داد: ما از شرکت فناپ خواسته‌ایم لباس‌هایی را که قرار بود در اختیار تیم ملی قرار دهد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود درخواست کی‌روش و خواسته مالی او موجب مشکل‌مان با اسپانسر شده، صحیح نیست اما باید عنوان کنم در جام ملت‌های آسیا AFC قوانین خاصی را برای تبلیغات روی پیراهن دارد که شاید همین قوانین موجب شود تاخیرات در تبلیغات روی پیراهن ما بوجود بیاید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه به در مورد برکناری احمد هاشمیان اشاره کرد و افزود: دکتر هاشمیان کماکان با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند. ما کارهایی به او سپرده‌ایم اما او قصد دارد برای جای دیگری نامزد شود، از این رو این جابجایی طبق صحبتی که چند ماه قبل با وی داشتیم هماهنگ شده بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است سیدهادی آیت‌اللهی جایش را به فرد دیگری بدهد، خاطرنشان کرد: من این حرف را از شما می‌شنوم و قرار نیست فعلا تغییری در این پست بوجود بیاید.

کفاشیان در پایان درباره رئیس کمیته انضباطی گفت: تا امروز اسماعیل حسن‌زاده به محل کار خود نیامده و اگر تا فردا ایشان نیاید، مجبوریم نفر دیگری را برای این پست انتخاب کنیم.

منبع: مهر