۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱

باهنر: حصر سران فتنه به نفعشان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حصر به نفع خود سران فتنه است چراکه آن‌ها به خاطر خیانت‌هایی که به مردم کردند، از خشم مردم در امان هستند، گفت: سران فتنه قصد داشتند در یک حرکت «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام را دچار خدشه کنند.
کد خبر : ۲۱۷۴۷۴
صراط: محمد رضا باهنر با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88 اظهار داشت: متاسفانه عده‌ای در سال 88 از روی آگاهی و یا به دلیل تبعیت از هوای نفس برای یکسری از منافع موهوم خود در برابر نظام جمهوری اسلامی ایستادند و هزینه‌های زیادی را به نظام وارد کردند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: سران فتنه قصد داشتند در یک حرکت، بزرگ‌ترین دستاورد نظام که «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام بود را با یک تیر نشانه و هر دوی آن‌ها را دچار خدشه کنند.
 
وی با بیان اینکه فتنه گران قصد داشتند «جمهوریت» نظام را با مفهوم تقلب و «اسلامیت» نظام را با زیرسئوال بردن همه شعارهای زیربنایی حضرت امام خمینی (ره) درباره مبارزه با شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی دچار خدشه کنند، ادامه داد: فتنه گران در سال 88 در کمال وقاحت با جسارت به بزرگ‌ترین میراث دینی مردم یعنی عاشورا، درصدد بودند «اسلامیت» نظام را کاملا از بین ببرند.
 
باهنر خاطرنشان کرد: سران فتنه متاسفانه پرچم دار و سرسپرده جریانی شدند که در روز قدس مقوله همدردی و دفاع از آرمان قدس شریف را زیر سئوال برد، در یوم الله 13 آبان نیز شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" را زیر سئوال بردند. از همین حیث 9 دی یک مقطع تاریخی ماندگار بود و مردم از آن هزینه‌هایی که فتنه گران به کشور وارد کردند، خسته شده و چنین حماسه ای را خلق کردند.
 
وی با تاکید بر اینکه حماسه عظیم مردمی 9 دی "نمایش وحدت امام و امت" بود، گفت: 9 دی، فتنه گران را فراری داد و لذا امروز شاهدیم برخی برای کمرنگ کردن آن حماسه عظیم می‌گویند "فتنه 88 داستانی بود که تمام شد" درحالی که فتنه گران آن را به علمیاتی ضد نظام جمهوری اسلامی تبدیل کردند بنابراین حقیقت 9 دی نباید فراموش شود.
 
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش پیرامون تلاش برخی جریانات برای رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: درباره حصر سران فتنه مطمئن باشید اگر این‌ها در یک محکمه عادل محاکمه شوند، مجازاتشان بسیار بالا‌تر از این حرف‌ها بود. حصر در وهله اول به نفع خود سران فتنه است چراکه آنها به خاطر خیانت‌هایی که به مردم کردند، از خشم مردم در امان هستند. 
منبع: تسنیم
برچسب ها: حصر فتنه