۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

جایگزین سریال مدیری مشخص شد

سریال فوتبالی «آخرین سلطان» که پیش از این عنوان شده بود در سال 94 به روی آنتن می‌رود، پس از مسائلی که برای سریال مهران مدیری مبنی بر بازنویسی فیلمنامه پیش آمد، به زودی پخشش‌ از شبکه تهران آغاز می‌شود.
کد خبر : ۲۱۸۵۰۷
صراط: عزیز علیزاده - تهیه‌کننده مجموعه طنز «آخرین سلطان» - توضیحاتی را درباره‌ی فشردگی ساخت مجموعه «آخرین سلطان» و همچنین اعلام پخش آن از تلویزیون ارائه داد.
 
وی با بیان این مطلب که تصمیم‌گیرندگان برای پخش مجموعه «آخرین سلطان» مسئولان تلویزیون هستند، گفت: از ابتدا بنا بود این سریال امسال پخش شود، اما شاید به خاطر «اتاق عمل» مهران مدیری، پخش آن به سال آینده موکول شد. اما در نهایت به خاطر مسئله‌ای که برای سریال مهران مدیری پیش آمد، پخش سریال «آخرین سلطان» را اعلام کردند.
 
تهیه‌کننده «آخرین سلطان» در عین حال اعلام کرد: این مجموعه طنز از همین دی‌ ماه پخش خود را به صورت هر شبی از شبکه تهران آغاز خواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه ساخت «آخرین سلطان» با شتاب طی می‌شود، در عین حال گفت: این مجموعه در حال نگارش است، هر چند مشکلاتی را به دلیل شرایط سختی که دارد، فراهم می‌کند، اما چاره‌ای نیست و ما سعی می‌کنیم کار را هدایت کنیم.
 
علیزاده درباره قصه «آخرین سلطان»‌ که عنوان می‌شد، ادامه «سه، پنج، دو» در حوزه‌ی فوتبال است، اظهار کرد: این مجموعه ادامه آن سریال نیست. در حوزه فوتبال هر کاری ساخته می‌شود شبیه به هم نمی‌شود و هر سریالی ساخته می‌شود قصه خاص خود را دارد. در این سریال در قالب طنز به برخی از کاستی‌های ورزشی پرداخته شده است و شباهت زیادی به قصه «سه‌، پنج، دو» ندارد. فقط یکی از شخصیت‌هایی که در مجموعه «سه، پنج، دو» بوده است، در این قصه هم حضور دارد؛ به خاطر اینکه یکسری از مشکلات فوتبال را بیان کنیم سعی کردیم از آن شخصیت استفاده کنیم.
 
تهیه‌کننده «آخرین سلطان» درباره چینش بازیگران این مجموعه  گفت: آقای سهیلی‌زاده وقتی کار پیش‌تولید را آغاز کرد، بر اساس کاراکترهای قصه شخصیت‌هایی را انتخاب کرد که نزدیک به این کاراکترها باشند. از چهره‌های شناخته شده تا حضور بازیگران جدید از جمله مانی نوری و مهران ضیغمی که پیش از این در دوران کودکی‌شان کارهای ماندگاری را ایفا کرده‌اند.
 
عزیز علیزاده در پایان گفت‌وگو از حضور رضا توکلی به عنوان بازیگر جدید در مجموعه «آخرین سلطان» خبر داد و در عین حال گفت: این مجموعه 80 درصد از تصویربرداری خود را به سرانجام رسانده است.

تیتراژ پایانی مجموعه «آخرین سلطان» نیز با آهنگسازی و خوانندگی فرزاد فرزین آماده شده است.
 
در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر... .
 
امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست ، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.
 
«آخرین سلطان» با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.
 
از جمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: محمد مناجاتی ، نویسنده :سعید جلالی، مدیر تصویربرداری : محمد افسری، تدوین : رضا بهارانگیز، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی : نوید فرح مرزی، مدیر برنامه ریزی : سعید عباسی، دستیار اول کارگردان : امین محمودی آهنگساز : فرزین قره قزلو، منشی صحنه : آرزو قربانی ، مشاور ورزشی :محمد رجبی، عکاس : سمیرا بختیاری و مدیر روابط عمومی : آیدین نادری اشاره کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سریال مدیری