۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳

قلعه‌نویی با پورحیدری آشتی می‌کند؟

بحث حضور بازیکنان تیم استقلال و چگونگی عقد قرارداد با این نفرات برای این تیم دردسر ساز شده و مشکلات همچنان ادامه دارد.
کد خبر : ۲۱۹۱۹۵
صراط: سرمربی تیم استقلال با پورحیدری دچار مشکل شده است و رابطه شان کاملا تیره است و اطرافیان قصد دارند این وضعیت را برای ایندو تغییر دهند.
 
اعضای تیم استقلال در اردوی کیش بسر می برند اما این در حالی است که پورحیدری پس از مشکلاتی که با قلعه نویی داشت از تیم دور شده است و دیگر فعالیت زیادی در استقلال ندارد زیرا قلعه نویی تمایلی به همکاری با وی ندارد.
 
گفتنی است مسئولان تیم استقلال در این خصوص دخالتی نکردند تا حرف و حدیثی در تیم ایجاد نشود اما برخی اعضای قدیمی استقلال قصد دارند این اوضاع را در تیم استقلال تغییر دهند و به نوعی ایندو را با هم آشتی دهند اما تا بحال شرایطش مهیا نشده است اما هماهنگی های لازم انجام شده است تا به محض بازگشت استقلالیها از کیش این موضوع عملی شود.
 
شایان ذکر است علی جباری مدیر پیشکسوتان تیم استقلال است و قصد دارد این اقدام را بصورت جدی پیگیر باشد.
 
پیش از این با اطلاعاتی که پورحیدری در خصوص برخی بازیکنان به قلعه نویی ارائه داد تصور می شد که سرمربی استقلال از این مقام مسئول تشکر کند اما این اتفاق رخ نداد و رابطه این 2 تیره شد تا حواشی بسیاری در این خصوص ایجاد شود و نقش پورحیدری نیز در تیم کمرنگ گردد.
 
شنیده می شود که قلعه نویی مدعی است که این مقام مسئول باید زودتر این مسائل را به وی اعلام می کرد.
 
**بررسی پرونده پنجاه بازیکن استقلال/وزارت دست به کار شد!
 
اعضای مسئول تیم استقلال باید مدارکی را به مسئولان در وزارت ورزش ارائه دهند تا آنها در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم بررسی هایی را انجام دهند.
 
مسئولان در وزارت مطلع شدند که در طول سه سال گذشته 50 بازیکن به تیم استقلال وارد شدند و این تیم را ترک کردند که این آمار قابل توجه است و باید مورد بررسی قرار بگیرد زیرا مسئولان این موضوع را اصولی نمی دانند.
 
گفتنی است اعضای تیم استقلال که قصد بررسی و اعلام نتیجه را به مسئولان در وزارت داشتند با مخالفت وزارت روبرو شدند زیرا مسئولان قصد دارند این وضعیت را خودشان مورد بررسی قرار دهند تا به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کنند.
 
این در حالی است که مسئولان در این مورد تصمیم ندارند روی حرف استقلالی‌ها حساب باز کنند و می خواهند با کارمندان خود این پرونده را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
اعلام شده است که این رفت و آمدها برای استقلال بار مالی به همراه داشته و بخشی از بدهی های تیم به این موضوع مربوط می شود و به همین دلیل است که وزارت در این خصوص اقدام کرده است و قصد دارد این مسئله را بطور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.
 
عنوان شده است برای بررسی دقیق این موضوع حضور افشارزاده به عنوان مدیر عامل تیم الزامی است اما کمیته امور مالی وزارت پرونده ها را در اختیار می گیرد و کار خود را شروع می کند تا زمانی که مدیریت استقلال از سفر بازگردد تا در این خصوص پاسخگو باشد.
 
**اعتراض بازیکنان به قلعه نویی در اردو/چرابین بازیکنان تبعیض قائل می شوید؟
 
اعضای تیم استقلال در اردوی کیش حضور دارند اما این در حالی است که بازیکنان تیم نسبت به برخی رفتارهای قلعه نویی معترض شدند.
 
بازیکنان تیم استقلال با اوضاع خاصی در اردو حضور دارند و آماده بازی‌های لیگ می شوند این در حالی است که اعضای تیم نسبت به برخی اتفاقات در استقلال اعتراض کرده و خواستار این شدند که مسئولان و شخص قلعه نویی به این مسائل رسیدگی لازم را داشته باشند.
 
گفتنی است استقلالی‌ها برای حضور در اردوی استقلال با سختگیری های بسیاری از سوی سرمربی تیم روبرو شدند زیرا قلعه نویی اصرار داشت که کل نفرات باید در اردو همراه وی باشند اما این اتفاق رخ نداد و این تیم بدون چند بازیکن خود راهی اردو شد.
 
شایان ذکر است این موضوع در حال حاضر باعث شده است که بازیکنان حاضر در اردو اعتراض کنند و به قلعه نویی اعلام شود که وی مابین بازیکنان تیم فرق می گذارد.
 
شنیده می شود استقلالی‌ها در ابتدا از ماجدی خواستند تا این موضوع را به گوش قلعه نویی برساند و وی بداند که بازیکنان از این موضوع اطلاع دارند.
 
این در حالی است که بازیکنان استقلال اعلام کردند مربی تیم بین بازیکنان تیم تفاوت قائل می شود و اعضای تیم باید این موضوع را به وی متذکر شوند.
 
این مسائل از آنجایی شروع شد که برهانی و کرار همراه استقلال به کیش نرفتند و قلعه نویی نیز اعتراضی نکرد به همین دلیل بازیکنان خواستار رسیدگی و تغییر رفتار قلعه نویی شدند.
 
**تست پزشکی بازیکنان مشکل ساز شد/اختلاف شدید مدیر پزشکی با استقلالی‌ها!
 
بحث حضور بازیکنان تیم استقلال و چگونگی عقد قرارداد با این نفرات برای این تیم دردسر ساز شده و مشکلات همچنان ادامه دارد.
 
اعضای تیم استقلال چند بازیکن جدید این تیم را بدون تست وارد تیم کردند و این موضوع رسانه ای شد و همه از اعضای تیم گله کردند زیرا در صورت ایجاد مشکل استقلال سهمیه خود را از دست داده است.
 
گفتنی است در این خصوص بحث به نوروزی نیز کشیده شد زیرا اعلام شده است که وی در این مورد هیچ اظهار نظری نکرده است و سکوت اختیار کرده تا مشخص شود وی نیز این مسائل و اتفاقات نا راضی است و به همین دلیل هیچ حرفی از حضور بازیکنان جدید در تیم نمی زند زیرا در اینمورد دخالتی نداشته است.
 
شایان ذکر است عنوان شده که دکتر تیم نیز از برخی اتفاقات در تیم دلخور و ناراحت است و حتی در محافل خصوصی اعلام کرده که تنها بخاطر قلعه نویی در تیم استقلال مانده است اما این در حالی است که وی در مورد تست از بازیکنان تیم نیز با مشکل روبرو شده است و در خصوص بازیکن خارجی تیم هلمکه نیز وی مدعی شد که در جریان تست بازیکن تیم نیست و مسئولان خود با این بازیکن قرارداد امضا کردند و وی به عنوان پزشک تیم بی خبر است.
 
این مسائل عاملی است که وضعیت را برای این پزشک و استقلال با مشکل روبرو می کند.
 
**کرار چک قبول نکرد و به کیش رفت/هافبک استقلال فقط پول نقد می گیرد!
 
کرار سرانجام پس از مذاکره با مسئولان تیم استقلال راهی کیش شد و خود را به اعضای تیم معرفی کرد تا به شایعات جدایی اش پایان دهد.
 
بازیکن تیم استقلال با اوضاعی خاص روبرو شد و حواشی بسیاری را برای تیم ایجاد کرد تا با تاخیر خود را در اردو به مربیان معرفی کند اما این در حالی است که این بازیکن چک مسئولان تیم استقلال را قبول نکرد.
 
گفتنی است این بازیکن که تا بحال بخش زیادی از پول خود را دریافت کرده است برای بخش دیگری از طلبش با مشکلاتی مواجه شد زیرا مسئولان تیم باپول نقد از وی استقبال نکردند و بدلیل خالی بودن حساب باشگاه به وی چک دادند.
 
شایان ذکر است کرار اعلام کرد برای دریافت پول از استقلالی‌ها با این اوضاع روبرو شده است اما ترجیح می دهد پول نقد دریافت کند زیرا چک‌های باشگاه استقلال اعتبار زیادی ندارد و هر زمانی که وی چک دریافت کرده است این چکها برگشت خورده و وی اینبار این را نمی پذیرد و بدون پول به کیش می رود تا تیم را همراهی کند.
 
این بازیکن در اردو حاضر است و قرار شد که هفته آینده و پس از دریافت پول حامی مالی وی با شرایط خوبی مواجه شود و بتواند مشکلات خود را حل و فصل کند اما در حال حاضر وی پوای نگرفت تا چند روز تمرین تیم را بی دلیل از دست بدهد.
برچسب ها: فوتبال استقلال