۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

هشدار معاون دادستان به مدیران پدیده

سید مرتضی بختیاری در پاسخ به اینکه همچنان تبلیغات شرکت پدیده شاندیز در سطح استانها و شهرهای کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران و غیره ...) به چشم می خورد گفت: نامه منع تبلیغات این شرکتها به تمام نهادهای مرتبط ارسال وابلاغ شده است.
کد خبر : ۲۱۹۸۴۸
صراط: سید مرتضی بختیاری در پاسخ به اینکه همچنان تبلیغات شرکت پدیده شاندیز در سطح استانها و شهرهای کشور (سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، تهران و غیره ...) به چشم می خورد گفت: نامه منع تبلیغات این شرکتها به تمام نهادهای مرتبط ارسال وابلاغ شده است.
 
وی افزود: زیبنده این شرکتها نیست که بخواهیم با آنها بعنوان شرکتهایی که جرمی مرتکب شده اند(جرم تبلیغات بعد از دستور دادستانی) برخورد کنیم. برای همین دادستانی کل کشور به این دو شرکت هشدار می دهد که تبلیغات ممنوع است و اگر ادامه دهند جرم تلقی می شود.
 
۲۴ روز قبل دادستان مشهد نامه ای به دادستان کل کشور نوشت،که در این نامه آمده بود به دلیل تخلفات زیاد شرکت های پدیده شاندیز، تبرک و پردیسبان تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف قضایی، تبلیغات این شرکت ها در رسانه ها ممنوع شود.
 
حجت الاسلام رئیسی دادستان کل کشور هم نامه ای به رئیس صدا و سیما، وزیر فرهنگ و وزیر راه نوشت تا تبلیغات این شرکت ها در تمامی رسانه ها، صدا و سیما، فرودگاه ها، راه آهن و غیره ممنوع شود.
منبع: مهر
برچسب ها: دادستان پدیده