۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

تذکر نمایندگان به روحانی

چهارده نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که علت مازاد اعلام کردن تعداد قابل توجهی از کارمندان ریاست جمهوری که عمدتاً از ایثارگران و به ویژه فرزندان شهدا هستند چیست.
کد خبر : ۲۲۰۴۰۱
صراط: تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (22 دی ماه 93) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:
 
حلیمه عالی نماینده مردم زابل به وزیر کشور در مورد علت ناامنی و کشتار جمعی از شهروندان استان سیستان و بلوچستان تذکر داد.
 
فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس و غیرموظف در شهرستان‌های استان تهران شد.
 
نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب، محمدحسین فرهنگی و ضرغام صادقی نمایندگان ارومیه، تهران، تبریز و شیراز در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در به کارگیری و استخدام در استانداری‌های کل کشور و در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از موج دوم افزایش قیمت نان شدند.
 
احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت در مورد استخدام‌های بی‌ضابطه در نیروی انتظامی و جلوگیری از برگزاری همایش‌های غیرضرور در کیش توسط سازمان شهرداری‌ها شد.
 
علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات به وزیر کشور در مورد علت برگزاری جلسات محفلی در فرمانداری محلات و شرکت برخی افرادی که در فتنه در زمره دستگیر شدگان بودند تذکر داد.
 
محمدسعید اربابی و حلیمه عالی نمایندگان ایرانشهر و زابل در تذکری به وزیر اطلاعات خواستار برخورد با بی‌تدبیری مدیران امنیتی محلی و عدم دستگیری عاملان ناامنی شهرستان سرباز شدند.
 
لاله افتخاری، نیره اخوان، عبدالرحمان رستمیان، سیدمهدی هاشمی، فرهاد بشیری، محمدجواد نظری‌مهر، مجتبی رحماندوست، سیدشریف حسینی، سیدناصر صالحی‌نسب، شمس‌الله بهمئی، علی کائیدی، مهرداد بذرپاش، حسین سبحانی‌نیا، ضرغام صادقی نمایندگان تهران، اصفهان، دامغان، تهران، کردکوی، تهران،‌ اهواز، دشت آزادگان، رامهرمز، پلدختر، تهران و شیراز در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که علت مازاد اعلام کردن تعداد قابل توجهی از کارمندان ریاست جمهوری که عمدتاً از ایثارگران و به ویژه فرزندان شهدا هستند چیست.
 
سیدعلی محمد بزرگواری در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت سخت‌گیری‌های خارج از ضوابط و قانون در اعطای تسهیلات که موجب نارضایتی شدید مردم شده است شد.
 
زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر کشور لزوم نظارت بیشتر بر عملکرد استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص برقراری امنیت در این استان را متذکر شد.
 
مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران به رئیس جمهور علت برگزاری جلسات سیاسی با عنوان نشست احزاب و گروه‌های حامی دولت تدبیر و امید به جای برگزاری جلسات اشتغال و سرمایه‌گذاری و جلوگیری از رکود تورم توسط برخی فرمانداری‌ها متذکر شد.
 
جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد به رئیس جمهور لزوم انجام مذاکرات هسته‌ای در سطح معاونان و کارشناسان به دلیل زیاده‌خواهی‌های کشورهای استکباری را متذکر شد.
 
جعفر قادری، سیدحسین ذوالانوار، ضرغام صادقی، رحیم زارع، حسن دوگانی، نادر فریدونی، رضا رضایی، سید عنایت‌‌الله هاشمی، شاهین محمد صادقی، حبیب برومندی نمایندگان شیراز، آباده، فسا، فیروزآباد، جهرم، سپیدان، نیریز، کازرون، مرودشت در تذکر به وزیر بهداشت خواستار تسریع در حل مشکل و یا منتفی کردن یا سراسری کردن طرح پزشک خانواده شدند.
 
حمید خجسته نماینده مردم همدان به وزیر دادگستری لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در فرمان 8 ماده‌ای در مورد مبارزه با فساد اقتصادی را متذکر شد.
 
مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تذکر جدی وی به خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که به دروغ مطالبی را تحت عنوان حمله  نمایندگان به آقای مطهری را انعکاس داده و بعد از آن مطالب کذبی را در مورد نمایندگان انتشار دادند در حالی که هیچ حمله یا برخوردی فیزیکی صورت نگرفته است شد.

منبع: فارس
برچسب ها: نمایندگان روحانی
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز