۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

افشای راز اسیدپاشی ساختگی خواستگار

راز اسیدپاشی ساختگی خواستگار شکست‌خورده در گناوه در تجسس‌های پلیسی فاش شد.
کد خبر : ۲۲۰۵۵۰
صراط: راز اسیدپاشی ساختگی خواستگار شکست‌خورده در گناوه در تجسس‌های پلیسی فاش شد.

فرمانده پلیس گناوه گفت: جریان اسیدپاشی به یک موتورسوار در جاده بندر ریگ این شهر که در چند روز اخیر در بین اهالی انتشار یافته صحت ندارد.

سرهنگ اکبر قاسمی افزود: به محض اطلاع از این ماجرا مأموران اطلاعاتی این فرماندهی تحقیقات گسترده‌‌ای را انجام دادند و متوجه شدند این اقدام ساختگی یک خواستگار جوان بوده که به دلیل مخالفت خانواده دختر با ازدواجش آن را طراحی کرده است.

وی گفت: این پسر که بعد از چند بار خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش با مخالفت خانواده دختر روبه‌رو شده با هزینه کردن 20 میلیون تومان سناریوی اسید پاشی را طرح‌ریزی می‌کند تا با مظلوم نمایی از خانواده دختر باج‌خواهی کند.

قاسمی با رد شایعه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی و مردم این منطقه در روزهای اخیر درخصوص اینکه سرنشینان یک خودرو در مسیر جاده بندر ریگ - گناوه به این جوان حمله کرده و به او اسید پاشیده‌اند، افزود: چنین شایعه‌ای واقعیت ندارد و این جوان در یک حرکت ساختگی پس از اینکه مقداری اسید موتورسیکلت خود را در نقطه‌ای از جاده بندر ریگ روی قسمتی از پای خود می‌ریزد، با پلیس 110 تماس می‌گیرد که سرنشینان یک خودرو با چند سرنشین به او حمله کرده و روی او اسید پاشیده‌اند.

فرمانده پلیس گناوه با هشدار به کسانی که با روش‌های مختلف قصد برهم زدن امنیت روانی مردم را دارند، گفت: انتشار این ماجرا امنیت روانی اهالی این شهرستان را برهم زده بود که با درایت مأموران ترفند این جوان برملا شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس برای استقرار نظم و امنیت در این شهرستان به طور شبانه‌روزی تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
منبع: ایران