۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱
آقامحمدی:

برخی از برخورد سپاه با فساد می‌ترسند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از اقدام وقیحانه سایت خبرآنلاین در توهین به سپاه، گفت: آقای معاون مطبوعاتی! شما از فساد سپاه نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید.
کد خبر : ۲۲۰۸۶۲
صراط: ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) خانه ملت در تذکری شفاهی اظهار داشت: تذکر اولم به وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات تحت سیطره آن وزارتخانه است که روزنامه اصولگرای «وطن امروز» را به جرم اینکه خبر «مرگ پادشاه وهابی سعودی» را اعلام کرده، به دادگاه معرفی کردند.
 
ویافزود: این در حالی است که سایت «خبرآنلاین» که متعلق به معاونت مطبوعاتی وزیر ارشاد است در اقدامی وقیحانه و زشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که امام (ره) فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، به فساد متهم می‌کند.
 
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: آقای معاون مطبوعاتی! شما از فساد سپاه نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی و اقتصادی می‌ترسید؛ شمایی که یک میلیارد و 200 میلیون تومان از یارانه مطبوعات را به هفته‌نامه خود اختصاص داده‌ای، چه جوابی دارید؟
 
وی ادامه داد: شما گفته‌اید ما بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی این کار را کرده‌ایم! آیا اولاً سایر مطبوعات این موضوع را می‌دانند؟ ثانیاً اینکه می‌گویید شورایعالی امنیت ملی که حکم حصر سران فتنه را داده است، با روزنامه‌های زنجیره‌ای که هر روز در رابطه با این قضایا خط قرمز را رعایت نمی‌کنند و مصوبه شورایعالی امنیت را نادیده می‌گیرند، چه برخوردی کرده‌اید؟
 
آقامحمدی با بیان اینکه تیتر اول یکی از روزنامه‌هایی که شما از آن حمایت می‌کنید، این است که «من هم شارلی هستم»، ادامه داد: «شارلی» یعنی کسی که میلیون‌ها نسخه از نشریه علیه پیامبراسلام (ص) بوده است و شما به آن افتخار می‌کنید! خجالت بکشید!
 
وی بر همین اساس در زمینه نطق روز یکشنبه علی مطهری نماینده تهران و حواشی مربوط به آن، یادآور شد: ناطق اعلام کرده که شنیدن حق همه مردم است و نماینده حق دارد همه چیز را بگوید و مردم بشنوند؛ بر این اساس خواهش می‌کنم سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره ماجرای شنود دفتر این نماینده و اینکه به چه منظور بوده است،‌ را منتشر کنید تا ملت ایران شخصیت ایشان را بشناسند.
 
آقامحمدی در پایان در تذکری به وزیر کشور خاطرنشان کرد: استان‌هایی که همه یک مذهب دارند و مسلمان و شیعه هستند، مشاور عالی مذاهب چه معنایی جزء فتنه‌گری دارد؟! آقای وزیر کشور! فتنه بر پا شده در استان‌ها را جمع کنید.
 

منبع: فارس
برچسب ها: فساد مجلس