۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۳

فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر

«مهدی امیرآبادی» هم جلوی دوربین رفت تا در جمع فوتبالیست های بازیگر قرار بگیرد. اما کدام فوتبالیست ها تا به حال جلوی دوربین رفته اند؟
کد خبر : ۲۲۰۸۹۷
صراط: فوتبالیست‌ها و بازیگران هر دو گروه‌های محبوبی بین عمده مردم هستند و برای اینکه کدام یک از این دو قشر محبوب‌ترند، پاسخ مشخصی وجود ندارد. برخی از فوتبالیست‌ها شانس خود را برای ورود به دنیای هنرپیشگی هم امتحان کرده‌اند. بیشتر آن‌ها به ایفای نقش کوتاهی بسنده کرده‌اند و تنها عده کمی توانسته‌اند هم در برابر دوربین و هم درون مستطیل سبز ستاره باشند.  
 
علی پروین؛ آخرین سلطان
 
«علی پروین»، بازیکن پیشکسوت فوتبال به تازگی برای ایفای نقشی در سریال «آخرین سلطان» روبه‌روی دوربین قرار گرفته است. البته این اولین تجربه بازیگری وی نیست. سلطان سرخ‌پوشان قبلا یک بار در سال ۱۳۷۹ درفیلم فوتبالیست‌ها به کارگردانی «علی اکبر ثقفی» بازی کرده است.
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
حمید استیلی؛ باز هم فوتبالیست‌ها
 
این بازیکن و مربی فوتبال هم در سال ۱۳۷۹ جلوی دوربین علی اکبر ثقفی رفت تا برای اولین بار بازیگری را در فیلم «فوتبالیست‌ها» تجربه کند.
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
احمدرضا عابدزاده؛ از دروازه‌بانی تا بازیگری
 
«احمدرضا عابدزاده» هم با فیلم «ازدواج غیابی» به جرگه بازیگران پیوست. دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس، سال ۷۹ بازیگری را تجربه کرد.  
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
علی انصاریان؛ سرخابی هنرپیشه
 
علی انصاریان را می‌توان از اولین افراد نسل جدید فوتبالی‌هاست که وارد دنیای بازیگری شده است. این بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال، کار بازیگری را با سریال «زیر آسمان شهر» آغاز کرد. سپس در سال‌های بعد در سریال‌های «چارخونه» و «خانه اجاره‌ای» به ایفای نقش پرداخت. اما جدیدترین و جدی‌ترین حضور انصاریان در دنیای بازیگری با فیلم سینمایی «کلاف »برای او رقم خورد. فیلمی با ژانر اکشن که سبک مورد علاقه انصاریان است. انصاریان در دنیای فوتبال جزو پرسروصداها بود. شاید بتوان گفت مهم‌ترین واقعه ورزشی زندگی فوتبالی وی  انتقالش از تیم پرسپولیس به استقلال بوده است.  
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
علیرضا واحدینیکبخت
 
«واحدی نیکبخت» هم با سریال زیر آسمان شهر شانس خود را برای بازیگری امتحان کرد. نیکبخت در دنیای حرفه‌ای فوتبال هم جزو بازیکنان جنجالی بود. با انتقالش از استقلال به پرسپولیس در سال ۱۳۸۵  باعث سروصدای زیادی در فوتبال کشور شد.  

فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر

کریم باقری؛ کاپیتان سرخ‌ها در تلویزیون
 
این بازیکن باسابقه فوتبال هم در سال ۱۳۸۹  توانست نقش کوتاهی را ایفا کند. کاپیتان سابق تیم پرسپولیس، در سریال «در مسیر زایند‌رود» به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرد.
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر

آرش برهانی؛ گلزن استقلال و بازیگری
 
آرش برهانی هم جزء آخرین افرادی است که به بازیگری روی آورده. وی یک بار در سریال «در مسیر زاینده رود» به عنوان بازیگر مهمان حضور پیدا کرد. در سال ۹۲ هم در سریال «پژمان» نقش کوتاهی را ایفا کرد.  
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر

نیما نکیسا؛ از ورزش تا موسیقی و بازیگری
 
نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس هم جزو کسانی است که خیلی زود وارد دنیای هنر شد. نکیسا ابتدا وارد دنیای موسیقی و خوانندگی شد و بعد از آن سری هم به دنیای بازیگری زد. «مامان بهروز منو زد» عنوان فیلم سینمایی است که نکیسا در سال ۱۳۹۰ در آن بازی کرده است.   
 
فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
پژمان جمشیدی؛ درخشش در بازیگری
 
«پژمان جمشیدی» را می‌توان از موفق‌ترین هنرپیشگان فوتبالیست دانست. مدافع سابق تیم پرسپولیس که با سریال « ساختمان پزشکان»  وارد بازیگری شد، به سرعت در این حرفه پیشرفت کرد و با سریال «پژمان» هنر بازیگری خود را به اوج رساند. جمشیدی علاوه بر مجموعه‌های تلویزیونی، در فیلم سینمایی «آتش بس۲» و چندین تئاتر هم ایفای نقش کرده است. سریال «سال‌های ابری» آخرین سریالی است که وی در آن به عنوان بازیگر حضور داشته و هم‌اکنون در حال پخش است. «پژمان۲» عنوان مجموعه‌ای است که به زودی جمشیدی در آن به ایفای نقش خواهد پرداخت.

فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
بهروز رهبری فرد- علی موسوی- محمد محمدی، دوستان «پژمان»

فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
بازیکن سابق تیم پرسپولیس هم با «پژمان» کار بازیگری خود را آغاز کرد. رهبری فر توانست ثابت کند که در بازیگری هم مثل فوتبال توانایی دارد.  دراین سریال علاوه بر رهبری فرد «علی موسوی» بازیکن سابق استقلال و محمد محمدی دروازه بان سابق سرخابی‌ها نیز در این سریال ایفای نقش کردند. بیشتر این بازیگران را در «پژمان» در حال فوتبال دیدن تماشا کردیم.
 
مهدی امیرآبادی؛ آخرین هنرمند فوتبالی 

فوتبالیست‌هایی که بازیگر شدند +تصاویر
 
شاید «مهدی امیرآبادی» آخرین فوتبالیستی باشد که به بازیگری روی آورده است. امیر آبادی  هم در مجموعه تلویزیونی «آخرین بازی» که که  مراحل فیلمبرداری خود را می‌گذراند، به عنوان بازیگر حضور پیدا کرده است. این مدافع استقلال در این سریال نقش یک بازیکن فوتبال را بازی می‌کند.  
 
ورود دنیای فوتبال به دنیای هنر در دنیا بی‌سابقه نیست. بازیکنان فوتبال زیادی در جهان وارد حرفه بازیگری شدند. پله،دیوید بکام، زین‌الدین زیدان، اریک کانتونا، رونالدو، وینی جونز و بسیاری دیگر شانس شان را برای بازیگری امتحان کرده‌اند.
منبع: مهر
برچسب ها: بازیگر فوتبالیست
نظرات بینندگان
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۲۵ دی ۱۳۹۳
۳۳
۶
زکییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
۱۴
۱
وحید طالب لو در فیلم به خاطر مونا رو یادت رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۴
۱
مچید سبزی غلامرضا فتح ابادی حمید درخشان و ....