۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴

متجاوز به دختر دانشجو اعدام شد

مرد شیطان‌صفت که با همدستی دو مرد دیگر دختر دانشجویی را در ساری هدف نیت شیطانی خود قرار داده است سحرگاه دیروز اعدام شد.
کد خبر : ۲۲۱۰۰۱
صراط: مرد شیطان‌صفت که با همدستی دو مرد دیگر دختر دانشجویی را در ساری هدف نیت شیطانی خود قرار داده است سحرگاه دیروز اعدام شد.

سحرگاه چهارشنبه حکم اعدام یک مرد شیطان‌صفت در محوطه زندان ساری به اجرا درآمد.حجت‌الاسلام «اسدالله جعفری» گفت: در سال 87 دختری که دانشجوی دانشگاه ساری بود به قصد عزیمت به یکی از شهرهای مجاور به عنوان مسافر سوار بر خودرویی می شود و آنان به بهانه تصادف ساختگی تغییر مسیر می‌دهند.

وی بیان داشت:‌ با اعتراض دختر دانشجو مرد اعدامی به همراه همدستان خود با تبر تهدید به آدم‌ربایی کرده و وی را به خانه باغی برده و با تهدید و کتک‌کاری وی را هدف نیت شوم خود قرار می‌دهند که با شکایت این دختر و صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست، پرونده در این خصوص تشکیل شد.

حجت‌الاسلام جعفری گفت: مرد اعدامی به اتهام آدم‌ربایی و ایراد ضرب در دادگاه بدوی محکوم به حبس و درخصوص اقدام سیاهش در دادگاه کیفری استان مازندران حکم اعدام وی صادر شد که این حکم پس از تأیید دیوان‌عالی کشور سحرگاه چهارشنبه در محوطه زندان ساری به اجرا درآمد.

بنابر این گزارش، همدستان این اعدامی نیز هر کدام به تحمل 99 ضربه شلاق تعزیری و اقامت اجباری در شهرهای باق و طبس محکوم شدند.
منبع: ایران