۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰

انگیزه مرد همسایه در قتل تلخ پسرک

انگیزه قتل تلخ پسرکی در کلاله گلستان که قربانی توطئه مرد همسایه شده در هاله‌ای از ابهام است.
کد خبر : ۲۲۱۲۴۲
صراط: انگیزه قتل تلخ پسرکی در کلاله گلستان که قربانی توطئه مرد همسایه شده در هاله‌ای از ابهام است.

عصر دوشنبه 22 دی‌ماه سال‌جاری رهگذران خیابان شهید جامی شهر کلاله گلستان با جسد غرق خون پسرجوانی روبه‌رو شدند و خیلی زود تیم‌های پلیسی امدادگران اورژانس پای در این صحنه تلخ گذاشتند. پسرکی بی‌گناه قربانی جنایتی خاموش شده بود، هیچ‌کس نمی‌خواست باور کند مهدی 9 ساله که یکی از پسران خوشنام محله و مدرسه‌شان بود به کام مرگ فرو رفته است. در تحقیقات میدانی پلیس خیلی زود مشخص شد که قربانی در نزدیکی خانه‌شان به قتل رسیده است.

بدین ترتیب تجسس‌های پلیسی برای ردیابی عامل این جنایت کلید زده شد و مأموران رد خون روی زمین را دیدند که نشان می‌داد مهدی 9 ساله پس از اینکه داخل خرابه‌ای هدف ضربه چاقوی قاتل قرار گرفته برای نجات جان خود از بالای دیوار خود را به خیابان انداخته و به‌خاطر شدت خونریزی از پای درآمده است. کارآگاهان وقتی به تحقیقات محلی دست زدند پی بردند مرد 30 ساله‌ای به‌نام محمدامین در حوالی خرابه دیده شده است. این مرد آشنا که فراری شده بود تحت تعقیب گرفته شد تا اینکه پس از پنج ساعت عملیات اطلاعاتی، محمدامین را در شهر مرزی گمیشان دستگیر کردند. مأموران در بازجویی‌های ابتدایی پی بردند محمدامین در گرجستان نیز جوان 16 ساله‌ای را به قتل رسانده و پس از فرار به شهر کلاله آمده است. غلامرضا بارانی پدر 49 ساله مهدی هنوز باور ندارد دیگر پسرک را در آغوش نخواهد کشید.

وی به شوک گفت: ساعت چهار ظهر بود که شنیدیم مهدی به قتل رسیده است. باورش خیلی سخت بود چون مهدی پسری آرام و درسخوان بود و نمی‌دانیم چرا قاتل پسرم را کشته است. وی افزود: روز حادثه مهدی برای بازی به خیابان رفته بود و هنوز مشخص نیست عامل جنایت وی را به چه بهانه به زمین خالی برده است.

وی ادامه داد: اهالی محل دیده بودند که محمدامین‌‌ با کلاهی که به سر داشت از زمین خالی خارج شده و سپس مهدی برای نجات جانش خود را از بالای دیوار به خیابان رسانده است. پدر گریان گفت: محمدامین لیسانس دارد و هیچ‌کس در مورد پرونده قتل گرجستان او اطلاعی نداشته است.

وی افزود: شایعات زیادی درباره این قتل دهان به دهان چرخیده است، همه می‌دانند در این شهر با کسی اختلافی نداشتیم. قاتل نیز مدت‌ها در محله‌مان زندگی می‌کند و هیچ خصومتی با وی نداشتیم. منتظریم تا پلیس انگیزه این جنایت را فاش کند و برخلاف برخی حرف‌ها که می‌گویند قاتل مشکل روحی و روانی دارد محمدامین را همه می‌شناسند و می‌دانند وی هیچ مشکل روانی نداشته است و براحتی درس خوانده، لیسانس گرفته و با سفر به خارج از ایران زندگی مناسبی داشته است که همگی نشان از سلامت روحی و روانی وی دارد.

پدر مهدی کوچولو گفت: پسر من بسیار مؤدب بود همه این را می‌دانند. مهدی در سلامت کامل بود و من به وجود او افتخار می‌کردم و مرگش نه تنها برای من بلکه برای همه اهالی محل و آشنایانمان ضربه بزرگی وارد کرد و ما از مقامات قضایی و پلیس می‌خواهیم قاتل را خیلی زود به مجازات برسانند.
منبع: ایران
برچسب ها: قربانی قتل جسد