۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲

قتل وحشتناک به روش فیلم‌های جنایی!

جوان تبعه خارجي که مدعي است با دانلود فيلم هاي جنايات در فضاي مجازي، تحت تاثير شيوه هاي اين جنايت ها قرار گرفته و پدرش را به طرز فجيعي در استان قم کشته است.
کد خبر : ۲۲۱۵۴۵
صراط: در پي ارسال نيابت قضايي از استان قم به دادسراي عمومي و انقلاب مشهد مبني بر اين که جوان 19ساله اي به اتهام قتل پدرش تحت تعقيب قرار گرفته است و اين احتمال وجود دارد که وي به مشهد گريخته باشد، اين پرونده با صدور دستوري از سوي قاضي علي اکبر صفائيان (قاضي ويژه قتل عمد) به پليس آگاهي خراسان رضوي ارجاع شد.

اين گزارش حاکي است: به دستور سرهنگ کارآگاه حسين بيدمشکي (رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي) گروهي از کارآگاهان اداره جنايي بلافاصله بررسي هاي اطلاعاتي خود را در اين باره آغاز کردند و با توجه به مشخصات ارائه شده، عمليات دستگيري وي را در دستور کار قرار دادند. کارآگاهان پس از ساعت ها ردزني با استفاده از شگردهاي پليسي، موفق شدند محل اختفاي اين جوان را در مشهد شناسايي و او را با دستور قاضي ويژه قتل عمد دستگير کنند.
 
اين جوان 19ساله تبعه خارجي که در پليس آگاهي مورد بازجويي قرار گرفته بود، در اعترافات خود گفت: مدتي قبل پدرم مرا در يک مرکز روانپزشکي بستري کرد، به همين خاطر هم کينه عميقي از او به دل گرفتم و درصدد انتقام برآمدم. چند روز پس از آن که از مرکز درماني مرخص شدم، نقشه قتل پدرم را کشيدم. ظهر روز حادثه کسي در منزل ما حضور نداشت و پدرم بيرون از منزل بود. من به دنبال پدرم رفتم و به او گفتم يکي از اقوام از شهرستان به منزل آمده است و با اين ترفند او را به سوي منزل کشاندم.وقتي پدرم کسي را در خانه نديد به او گفتم هنوز نرسيده است! حتما مي آيد!پس از دقايقي پدرم خوابيد و من که منتظر چنين فرصتي بودم، دمبل 5 کيلوگرمي را برداشتم و ضرباتي به سر او وارد کردم. وقتي فهميدم جان باخته است، جسد او را به طرف دستشويي کشاندم و با چاقو سرش را بريدم!! اما در همين حال مادر و دايي ام وارد منزل شدند که من از ترس فرار کردم و به مشهد گريختم. چند روز در اين شهر سرگردان بودم که توسط پليس دستگير شدم. وي در پاسخ به اين سوال کارآگاهان که چرا پدرت را اين گونه به قتل رساندي؟ گفت: چون فيلم هاي جنايات منتشر شده در فضاي مجازي را هميشه دانلود مي کردم، تحت تاثير اين فيلم ها قرار گرفته بودم. اگرچه همواره مادرم به خاطر نگاه کردن به اين فيلم ها مرا سرزنش مي کرد اما من توجهي به اعتراض هاي او نداشتم.

منبع: خراسان
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز