۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶

تسویه حساب خونین 2 برادر

دو برادر در جریان تسویه حساب آشنایی را که قصد میانجیگری داشت هدف گلوله قرار دادند.
کد خبر : ۲۲۱۵۸۸
صراط: این حادثه هولناک هنگامی رخ داد که دو برادر برای تسویه حساب با یکی از ساکنان منطقه بندپی شرقی بابل به آنجا رفتند.
ساعت 11 صبح روز دوشنبه 22 دی ماه در پی وقوع درگیری و حادثه تیراندازی با تفنگ شکاری در یکی از روستاهای بخش بندپی شرقی بابل، موضوع در دستور کار مأموران بخش بندپی شرقی قرار گرفت.
مأموران در بررسی‌های نخستین خود متوجه شدند عاملان تیراندازی دو برادر هستند که به محل قرار رفته و به سوی مرد زخمی آتش گشوده‌اند. در همین ارتباط مشخص شد مرد زخمی 33 ساله بوده و اصلاً در ماجرای اختلافات به وجود آمده دخالتی نداشته و قصد داشته به عنوان واسطه برای حل مشکلات اقدام کند.
در حالی که اقدامات تجسسی پلیس برای به دست آوردن ردی از عاملان شلیک کلید خورده بود آنان دریافتند متهمان دو برادر به نام‌های  مهدی و جواد 27 و 22 ساله هستند.
 سرانجام راستا مأموران با انجام تحقیقات از شاهدان عینی حادثه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در همان ساعات ابتدایی رد متهمان به تیراندازی را در یکی از شهرهای غرب استان مازندران شناسایی کنند.
براساس این گزارش، مأموران با دستور قضایی و عزیمت به این شهرستان خودروی نیسان و تفنگ شکاری که در این درگیری از آن استفاده شده بود را پیدا کردند اما دو برادر آنجا را ترک کرده بودند. بدین ترتیب مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای به دست آوردن و شناسایی مخفیگاه دو فراری در دستور کار قرار دادند تا اینکه متوجه شدند آنها برای فرار از دست پلیس به آمل متواری شده‌اند. در ادامه تحقیقات با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی رد دو برادر فراری در شهرستان آمل شناسایی شد و مراتب در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
مأموران با انجام اقدامات تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس با شناسایی مخفیگاه دو برادر تیرانداز وارد عمل شده و پس از به محاصره در آوردن این محل دو مرد جوان را بازداشت کردند. متهمان پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند. تحقیقات قضایی و پلیسی در باره علت و انگیزه واقعی این تیراندازی ادامه دارد.
منبع: ایران
برچسب ها: درگیری خونین