۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

درخواست جدایی به خاطر کتاب

زن جوان كه از کتاب خواندن زیاد شوهرش خسته شده بود، تصمیم گرفت برای همیشه از او جدا شود.
کد خبر : ۲۲۱۶۰۰
صراط: چندي پيش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق توافقی دادند.
 
زن جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: شوهرم کتاب را بیشتر از من دوست دارد. او همه زندگی را رها کرده و مرتب در حال کتاب خواندن است. 4 سال است که با محسن ازدواج کرده ام، ولی در این مدت محسن همیشه بیشتر وقتش را در حال کتاب خواندن بوده و اصلا نه من نه زندگی مان برایش مهم نیست.
 
زن جوان ادامه داد: هربار خواستیم به مهمانی و یا خرید و یا مسافرت برویم محسن به خاطر اینکه می خواهد کتاب بخواند از آمدن سر باز زده و مرا همراهی نمی کرد. وقتی هم در خانه بودیم باز هم محسن در اتاقش کتاب می خواند و حتی گاهی اوقات برای خوردن شام هم دست از کتاب خواندنش نمی کشید.
 
وی افزود: من دیگر از رفتارها و این کارهای محسن خسته شدم، دیگر نمی توانم او را در حال کتاب خواندن ببینم. من همیشه در طول شبانه روز در خانه برای خودم تنهایی زندگی می کنم و اصلا انگار شوهر ندارم. دیگر از محسن خسته شدم برای همین تصمیم گرفتم از او برای همیشه جدا شوم.
 
مرد جوان نيز به قاضي گفت: همسرم از روز اول هم می دانست که من عاشق کتاب خواندن هستم و بیشتر وقتم را باید مطالعه کنم. این کار به من آرامش می دهد و به هیچ وجه حاضر نیستم تحت هیچ شرایطی از این کار دست بکشم. حتی اگر به خاطرش مجبور شوم از همسرم جدا شوم. همسرم اگر مرا دوست داشت و به علایق و سلایق من احترام می گذاشت به خاطر این موضوع کوچک پیشنهاد طلاق نمی داد.
 
در پایان قاضي تلاش كرد اين زوج را از طلاق منصرف كند و پس از صحبت هاي او اين زن و شوهر از طلاق منصرف شدند.