۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

فیلمی که خانواده یک شهید را برآشفت

فرزند شهید "طیب حاج رضایی" نسبت به پخش فیلمی درباره زندگی پدرش اعتراض کرد.
کد خبر : ۲۲۱۶۰۶
صراط: بیژن حاج رضایی اعلام کرد: متاسفانه یکی از فرهنگسراهای تهران این روزها فیلم «طیب» را که درباره زندگی شهید طیب حاج رضایی است، نمایش می‌دهد اما این فیلم با واقعیت‌های زندگی پدرم انطباق ندارد و به دلایل عدیده‌ای مورد اعتراض شدید خانواده ماست و به همین دلیل اعتراض خود را به آقای دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اعلام کرده‌ایم.
 
حاج رضایی یادآور شد: این فیلم توسط قدرت‌الله بزرگی ساخته شده اما هیچ مجوزی از ما ندارد و سرتاپای آن از نظر ما غیر واقع است. سناریویی نادرست دارد که هم به آن مرحوم و هم به خانواده ما ضربه می‌زند.
 
وی ادامه داد: هیچ کس از ما برای ساخت این فیلم مجوز نگرفته است. پیش از این تلویزیون و اشخاصی دیگر گفت‌و گوهایی با ما داشتند، اما به نتیجه نرسیدیم و فیلمی ساخته نشد ولی کارگردان این فیلم، بدون هماهنگی با ما این اثر را ساخته است.
 
حاج رضایی افزود: این فیلم در فرهنگسرای بهمن روی پرده است در حالی که مردم آن منطقه به شهید حاج رضایی علاقه‌مندند و به خوبی می‌دانند آنچه در این فیلم مطرح می‌شود، واقعیت ندارد.
 
او در پایان صحبتش یادآور شد: این فیلم پنج شش ماه پیش از تلویزیون پخش شد که ما به آن اعتراض کردیم و تلویزیون هم دیگر آن را پخش نکرد، اما تعجب می‌کنم چگونه به آن مجوز اکران داده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شهید فیلم