۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴
آیا این رفتار در شان کابینه است؟

رپرتاژ دو وزیر برای یک برند حاشیه دار!

جای بسی تعجب است که در کنار حواشی متعددی که برای یک برند اقتصادی همچون رایتل در جامعه مطرح است، وزیر فرهنگ و وزیر تعاون صرفا به دلیل ارائه یک خدمت عادی در حاشیه جشنواره فجر ...
کد خبر : ۲۲۱۶۲۹

"گروه اقتصادی صراط"-شاید این برای اولین بار در تاریخ کشور باشد که دو تن از اعضای کابینه در کسوت وزارت و در یک مراسم مشترک به تجلیل و تقدیر از یک برند می پردازند.

به گزارش گروه اقتصادی صراط صرف نظر از مراسماتی چون اعطای نشان های اقتصادی که لازمه آنها تجلیل از برند هاست چنین اتفاقی بی شباهت به رپرتاژ خبری دو وزیر برای یک برند نیست.

شایان توجه است یکی از این دو وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که وزارتخانه متبوعش اساسا هیچ ارتباطی به مسائل اقتصادی ندارد. صبح امروز در مراسمی که در ساختمان مرکزی رایتل و به مناسبت رونمایی از سامانه «رای فجر» برگزار شد وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و کار، رفاه و تعاون در کنار مدیر عامل رایتل و دبیر سی و سومین جشنواره فجر قرار گرفتند.

علی جنتی در این مراسم تقدیر به سزایی از رایتل بخاطر فراهم کردن امکان اطلاع رسانی تصویری از فیلم های جشنواره به عمل آورد! و این رفتار را پیوند بین فرهنگ و اقتصاد نامید و گفت: در دنیا این معمول است که شرکت های اقتصادی از فعالیت های خیریه و فرهنگی و هنری به طور جدی حمایت می کنند و این هم برای خودشان جنبه تبلیغی دارد و هم باعث حمایت از فعالیت های هنری و فرهنگی می شود.

رپرتاژ دو وزیر برای یک برند حاشیه دار


گفتنی است رایتل که به عنوان اپراتور سوم همراه در کشور فعالیت می کند، در سالهای قبل با حاشیه های جدی همراه بوده و حتی کاربری از خدمات مکالمه تصویری این اپراتور مورد انتقاد مراجع عظام تقلید نیز قرار گرفته است.

جای بسی تعجب است که در کنار حواشی متعددی که برای یک برند اقتصادی همچون رایتل در جامعه مطرح است، وزیر فرهنگ و وزیر تعاون صرفا به دلیل ارائه یک خدمت عادی در حاشیه جشنواره فجر به ساختمان مرکزی این شرکت تجاری رفته و از آن در حضور خبرنگاران تقدیر می کنند.

در دولتهای گذشته همواره مساله اپراتور های همراه با مساله سیاست پیوند خورده است . به عنوان مثال اپراتوری همچون تالیا در دوران دولت نهم و دهم عملا از حوزه گسترش دایره فعالیتهایش منع و بدینوسیله اندک اندک حذف گردید.