۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
گله مضحک اصلاح‌طلبان از بی‌اخلاقی در عالم رسانه

عارف باید این تذکر را به دوستانش می‌داد!

عارف از «برخی رسانه‌ها که مشخص است به چه منابعی متصل هستند» نام برد و افزود که کار اینها نشر اخبار دروغ با هدف ملتهب کردن فضای جامعه است./شاید در شرح این بی اخلاقی و بی ادبی رسانه ای همین بس که محمد قوچانی پس از توقیف نشریه و لغو مجوزش ...
کد خبر : ۲۲۲۱۰۵

گروه سیاسی صراط - محمد رضا عارف سر لیست احتمالی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آتی که به تازگی مانور رسانه ای و دیدارهای انتخاباتی زودهنگام خود را شروع کرده است، در دیدار جمعی از روزنامه نگاران از بی اخلاقی برخی رسانه ها گله کرد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، عارف از «برخی رسانه‌ها که مشخص است به چه منابعی متصل هستند» نام برد و افزود که کار اینها نشر اخبار دروغ با هدف ملتهب کردن فضای جامعه است.

جالب اینجاست که عارف در شرح منظورش از مرز بین آزادی مطبوعات و بی اخلاقی نشریه شارلی ابدو را مثال زده و می‌گوید: «رسانه‌ها باید در انتشار اخبار و تحلیل‌های خود آزاد باشند اما آن آزادی که نشریه فرانسوی به خود اجازه اهانت به اعتقادات مسلمانان می دهد به هیچوجه آزادی نیست بلکه سوء استفاده از آزادی است و با آموزه‌های اخلاقی و دینی ما فاصله دارد.»

این در حالی است که در میان همه نشریات ایرانی تنها دو نشریه بسیار نزدیک به جریان سیاسی عارف - اصلاح طلبان - یعنی مردم امروز و صدا به سردبیری محمد قوچانی و سعید لیلاز تیترهایی همسو با این نشریه هتاک زدند و به صراحت این جمله را بازنشر دادند که «من هم شارلی هستم»!!

شاید در شرح این بی اخلاقی و بی ادبی رسانه ای همین بس که محمد قوچانی پس از توقیف نشریه و لغو مجوزش که حتی به اعتراف اصلاح طلبانی چون جمیله کدیور علنا گل به خودی دانسته شده بود؛ باز هم در یک دهن‌کجی علنی به دادگاه مطبوعات و ارکان قضایی کشور در صفحه اینستاگرامش شعار «من مردم امرز هستم» را منتشر نمود!

شعاری که هم اشاره به الگو گیری او از مدل کمپین های حمایت از شارلی ابدو دارد و هم اعتراضش را به حکم قطعی دادگاه آشکار می سازد.

در نهایت باید به عارف گفت که معمولاباید امر به معروف را از نزدیکان خود شروع نمود و شما ابتدا سری به وضع اسفناک اخلاق در رسانه های اصلاحات و رکورد داران توقیف و تخلف از قانون بزنید و سپس به دنبال اصلاح رسانه هایی باشید که حتی از ذکر نام منابع انتساب آنها نیز امتناع می ورزید.