۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

اعدام 3 گروگانگیر دختر 12ساله در ملأ عام

3گروگانگیر جنایتکار که با ربودن دختر 12 ساله‌ای برای باجگیری 6 میلیارد تومانی وی را به قتل رسانده‌اند سحرگاه دیروز در ملأ عام اعدام شدند.
کد خبر : ۲۲۲۴۲۶
3صراط: گروگانگیر جنایتکار که با ربودن دختر 12 ساله‌ای برای باجگیری 6 میلیارد تومانی وی را به قتل رسانده‌اند سحرگاه دیروز در ملأ عام اعدام شدند.

این‌ مراسم در حلقه تماشاچیان در بناب برگزار شد  که از رسیدگی به سناریوی مرگبار این‌ گروگانگیری در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است ابراز رضایت کردند.

ظهر یکشنبه 6 مهرماه امسال دختربچه 12 ساله‌ای به‌نام زهرا زمانی که از مدرسه‌اش به خانه برگشته بود، پس از پیاده شدن از سرویس مدرسه از سوی 3 جنایتکار ربوده شد که ربایندگان برای آزادی وی 5/1 میلیون یورو درخواست کردند.

گروگانگیران جنایتکار دو روز بعد از ربودن دختر دانش‌آموز از ترس دستگیری گروگان خود را به قتل رساندند و جسدش را در حیاط خانه یکی از اعضای باند مدفون کردند. با گذشت پنج روز از این گروگانگیری کارآگاهان توانستند آدم ربایان را شناسایی و آنها را دستگیر کنند که در همان بازجویی‌های اولیه آدم ربایان اعتراف کردند که زهرا را به قتل رسانده‌اند که با همین اعترافات جسد دختربچه از زیر خاک بیرون کشیده شد و پس از پایان بررسی‌های پلیس قضایی 15 آبان ماه امسال سه جنایتکار در دادگاه کیفری استان آذربایجان شرقی پای میز محاکمه قرار گرفتند و در حالی که همدیگر را محکوم می‌کردند هر سه به قصاص نفس در ملأ عام محکوم شدند که این رأی خارج از نوبت و در کمتر از 48 ساعت از سوی قضات شعبه 41 دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.

بنابراین گزارش، 3 گروگانگیر جنایتکار صبح دیروز در میدان اصلی بناب و درحلقه تماشاچیان به دار مجازات آویخته شدند.

منبع: ایران