۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
باید در 22 بهمن پیام خود را به دیگران برسانیم

آیت‌الله جنتی: مردم از حصر خوشحال هستند

مردم از این موضوع (حصر) خوشحال هستند و اینکه ۴ نفر هم پیدا شود که از این موضوع ناراحت باشند ربطی به جامعه و نظام و ۷۸ میلیون ایرانی ندارد.
کد خبر : ۲۲۲۷۷۸
صراط: آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان پیش از ظهر امروز شنبه در همایش سراسری ستاد دهه فجر که در تالار ایوان شمس برگزار شد، به موضوع حصر اشاره کرد و گفت: اینکه رهبری فریاد می‌زنند و می‌خواهند بفهمانند که مسئله در فتنه براندازی بود را باید درک کنیم و بر دهان آنهایی بزنیم که ادعا می‌کنند باید حصر برداشته شود؛ مگر می‌شود فتنه‌گر دوباره بیرون بیاید و فتنه کند. باید در 22 بهمن بر دهان کسانی که این تفکر انحرافی را دارند بزنیم.
 
وی افزود: مردم از این موضوع (حصر) خوشحال هستند و اینکه 4 نفر هم پیدا شود که از این موضوع ناراحت باشند و آن را تریبون‌هایشان اعلام کنند ربطی به جامعه و نظام و 78 میلیون ایرانی ندارد.
 
دبیر شورای نگهبان با بیان این مطلب که حصر جزو سیاست‌های کلی نظام است و مگر می‌شود این سیاست کلی نظام را برداشت، گفت: فتنه مسئله جزئی نبود که بخواهیم از کنار آن بگذریم و باید تا آنجایی که توان است این مطلب را عریان بیان کنیم.

 
آیت الله جنتی به موضوع اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام(ص) اشاره کرد و گفت: این توهین تنها کار فرانسوی‌ها نبود، کار همه کشورهای غربی و آمریکایی و البته اسرائیل بود که باید این موضوع معرفی شود.
 
دبیر شورای نگهبان با اینکه وقتی مقام پیامبر مورد اهانت قرار می‌گیرد آنها به چه کسانی احترام قائل هستند، اظهار داشت: ما باید خودمان مسئله را بفهمیم و آنچه که خودمان می‌فهمیم به دیگران بفهمانیم؛ 22 بهمن یکی از این وسیله‌هاست که باید پیام خود را به دیگران برسانیم. باید در 22 بهمن به دنیا، آمریکا، اسرائیل، فرانسه و بی‌دین‌های لامذهب و بی‌شعور بفهمانیم که در دنیا، انقلابی هست که ارزش‌ها، خداوند و پیامبر را حمایت می‌کند و از هیچ کس هم نمی‌ترسد و خداوند نیز او را حمایت کند و این را باید به همه بفهمانیم.
 
جنتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 9 دی و 22 بهمن به نقش و اهمیت این مراسم‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: باید هدف اصلی این حرکت‌ها به صحنه آوردن مردم و نشان دادن وجود مردم و پایداری و وفاداری آنها به ارکان انقلاب، امام، رهبری، ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد که این پشتیبان قدرت نظام و مسئولین است.
 
وی اضافه کرد: تلاش دشمن بر این است که بتواند مردم را از نظام جدا کند و یا به گونه‌ای وانمود کند که مردم از نظام فاصله گرفته و دیگر از آن روحیه وفادار به نظام، امام و شهدا خبری نیست و مردم ناامید و مایوس شده‌اند و فداکاری گذشته را از دست داده‌اند؛ اما وظیفه ما این است که این هدف کثیف دشمن را از بین ببریم و این با حضور در صحنه‌ها میسر می‌شود.
 
دبیر شورای نگهبان با بیان این مطلب که در این هدف دشمن نیز ما پیروزیم و آنها در توطئه‌های خود شکست خواهند خورد، اظهار داشت: برخی از اشخاص در داخل که مقاصد شومی در سر دارند نیز می‌خواهند دشمن را در این هدف یاری دهند در داخل کسانی هستند که مردم و نیروهای انقلابی را نمی‌شناسند و تنها مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها را می‌بینند بنابر این اینها نمی‌‌تـوانند باور کنند که مردم ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند.
 
جنتی بر همین اساس خاطرنشان کرد: این تفکر در بین افراد موثر در داخل وجود دارد که معتقدند باید سراغ دشمن رفت و با آنها کنار آمد؛ با آمریکا کنار آمد تا فشارها و تحریم‌ها کم شود و اقتصاد فعال شود؛ این فکر یک خطر است که متاسفانه در بین افرادی که نقشی در مدیریت‌ها دارند، وجود دارد و اینگونه باور دارند که نمی‌شود مقاومت کرد و مردم مقاومت نمی‌کنند و می‌گویند باید تسلیم شد، غافل از اینکه دشمن هم همین هدف را دنبال می‌کند.
 
به گفته دبیر شورای نگهبان، باید جواب افراد سست‌عنصر در داخل در راهپیمایی‌ها داده شود و اتاق فکر شورای هماهنگی باید به این نقش حساس خود آگاه باشد؛ حتی در انتخاب شعارها و پیام‌ها علیه دشمن نیز باید دقت کرد و در تابلوها و پرده‌ها باید به گونه‌ای تبلیغ شود که پیام اصلی به دشمنان و عناصر سست داخلی برسد.
 
جنتی با بیان اینکه من از این موضوع ناراحت هستم که وقتی رهبری مطالبی را مثل خورشید روشن است و به راحتی می‌توان آنها را درک کرد، بیان می‌کنند اما عده‌ای آن را نمی‌فهمند و باور نمی‌کنند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی را که ایشان مطرح کردند، باید مورد توجه مسئولین قرار گیرد. اقتصاد مقاومتی می‌گوید که ما می‌توانیم همه مشکلات را با مقاومت و پایداری را حل کنیم.
 
وی گفت: خداوند شر افراد سست‌عنصر را در داخل از سر ملت کم کند که به دشمنان چراغ سبز نشان می‌دهند و می‌گویند که در هسته‌ای باید کنار آمد در سیاست باید کنار آمد اما اینها رویارویی با مردم و انقلاب و خون شهداست، رویارویی با جهادگرانی است که 8 سال با دشمنان جنگیدند و البته ممکن است این عقیده و تفکر انحرافی در سایت و روزنامه‌ای مطرح شود اما اینها مردم نیستند، مردم ما در 9 دی و 22 بهمن خود را نشان داده و می‌دهند.
 
دبیر شورای نگهبان در ادامه با تاکید بر اتحاد جوامع اسلامی در برابر اهانت به مقدسات دینی تصریح کرد: این حرکت فرانسه (اهانت به پیامبر اسلام(ص)) در نشریه شارلی ابدو در 25 کشور دیگر نیز تکرار شده و به 15 و 16 زبان ترجمه شده است. اینها برای بشریت و انسانیت فاجعه است و باید به حال این انسان‌ها گریه کرد. رسالت ما این است که به اذن‌الله این افراد دیوانه و وحشی را نجات دهیم.
 
جنتی اضافه کرد: باید به جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم آگاه باشیم باید از پیامبر اسلام(ص) دفاع کنیم و اگر سر سوزنی به نام غیرت در وجود مسئولین، مدیران و روسای کشورهای اسلامی وجود داشت، باید اقدامات سرکوبگرایانه‌ای را نسبت به این اهانت انجام می‌دادند تا دشمن از کرده خود پشیمان می‌شد. حداقل و کم خرج‌ترین راه این بود که فرانسه را تحریم کنند اما متاسفانه کو غیرت و رشادت.
 
وی با بیان اینکه باید وظیفه خود را بشناسیم که چه مسئولیت سنگینی بر عهده ماست و خداوند چه رسالتی را برعهده ما گذاشته، خاطرنشان کرد: باید شکرگزار نعمت رهبری انقلاب باشیم و هر چه در وصف ایشان گفته شود کم است.
 
"کتابی مطالعه کردم که در این کتاب مطلبی راجع به رهبر انقلاب بیان شده بود؛ این مطلب این بود که ایشان در اول ژانویه که سال آن دقیق یادم نیست، در عید میلاد مسیح که همزمان به شب قدر بود به منزل سه شهید مسیحی می‌روند و از خانواده‌های این شهیدان که بهت‌زده بودند که چه کسی به منزل آنها آمده است، احوال‌پرسی کردند و راجع به شهیدان پرسیدند. این اقدام از سوی ایشان در آن شب این بود که این حرکت به معنای یک عبادت بود و آن را انجام داد و باید این را تفسیر کرد."
 
دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنانش ضمن دعوت آحاد مردم برای حضور در 22 بهمن گفت: مردم باید در این روز پیام انقلاب و مقاومت را به همه جهان برسانند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: جنتی حصر نظام
نظرات بینندگان
زرشک
|
United States of America
|
۱۳:۳۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۲۱۰
۳۰
ببخشید کدام مردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه رای دهندگان دکتر روحانی که علت قول ایشان مبنی بر رفع حصر به ایشان رای دادند اینان مردم نیستند؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
من به روحانی رای داده ام و از سران فتنه که نوکران اسراییل هستند و اسناد خیانت اینهارا همه مردم دیده اند بیزارم

خود روحانی هم در 9 دی 88نسبت به خیانت اینان واکنش نشان داد همانگونه که در سال 78 نسبت به خیانت اصلاح طالبان فاسد واکنش منفی نشان داده بود
رای روحانی را برای جلبک سبز مصادره نکنید با این دروغ بزرگتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۲۸
۲۱۵
اکثریت مردم ایران از حصر سران فتنه خوشحال هستند و از آن حمایت میکنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۳۰
۲۰۳
ما منتظر محاکمه و اعدام سران فتنه موسوی و کروبی و خاتمی هستیم انشاءالله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۲۸
۱۸۴
سران فتنه و اقلیت طرفدار آنها باید آرزوی رفع حصر را به گور ببرند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه نکنید اینها رفع حصر می شوند و در کوچه و خیابان توسط مردم تو دهنی خواهند خورد مثل کفش میل کردن کروبی در نمایشگاه کتاب و مرگ بر فتنه گر شنیدن خاتمی در سفرهایش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۳۰
۱۷۷
لعن علی عدوک یا حسین ؛ خاتمی و کروبی و میرحسین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۲۶
۱۸۷
مردم ایران از حصر موسوی و کروبی خوشحالند اما اگر اعدام شوند بیشتر خوشحال میشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۳۳
۱۷۳
فتنه گر عاشورا اعدام باید گردد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
۳۰
۱۸۹
حصر سران فتنه کاملا" قانونی است و اکثریت مردم ایران از آن حمایت میکنند.