۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
ماجدی:

کی‌روش باشد یانباشد،فوتبال ماهمین است

سرپرست تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد چه کارلوس کی‌روش در تیم ملی باشد و چه نباشد، وضعیت فوتبال ایران همین است.
کد خبر : ۲۲۲۹۱۵

صراط: میرشاد ماجدی درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق و حذف تیم کشورمان از جام ملت‌های 2015 آسیا اظهار داشت: به اعتقاد من، بازیکنان جوان تیم ملی خیلی خوب کار کردند. من به صورت ویژه به وحید امیری تبریک می‌گویم که با وجود انجام سه چهار بازی ملی این جرأت را پیدا کرد که پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد. این کار او یک نوع پیروزی محسوب می‌شود.

«در ضربات پنالتی همیشه یک تیم برنده است و دیگری بازنده»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: ما در بازی‌های تک حذفی مشکل داریم و این برای سومین بار پی‌درپی بود که در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از دور مسابقات کنار رفتیم. در بازی‌های تک حذفی، بحث روحی و روانی مهمتر از مسائل فنی است، موردی که شاید ما به آن کم توجه هستیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همه می‌گویند که داور استرالیایی بازی ایران را خراب کرد اما از مهرداد پولادی به عنوان بازیکن حرفه‌ای که در جام جهانی بازی کرده است، انتظار نمی‌رفت کاری کند تا شبهه‌ای برای داور به وجود آید. اگر پولادی معقولانه رفتار می‌کرد، شاید نتیجه چیز دیگری می‌شد. 

ماجدی افزود: تمام تیم‌های ملی ما از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان در پیکارهای آسیایی حذف‌ شدند که این موضوع به عدم حمایت شایسته از تیم‌های پایه بازمی‌گردد. باید به کمیته جوانان اعتماد کنیم و با برنامه‌ریزی مناسب، آینده خوبی بسازیم. ژاپن مقابل اماراتی حذف شد که بازیکنانش سال‌هاست از تیم‌های پایه کنار هم بازی می‌کنند.

وی در خصوص بحث ماندن یا نماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی گفت: کارهایی که کی‌روش انجام داد نتیجه‌اش حذف در این مرحله از مسابقات جام ملت‌های آسیا بود، جایی که تیم کشورمان در دوره‌های اخیر هم به آن رسیده بود. در دوره‌ای که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود پس از حذف این تیم، او را محکوم و در تلویزیون دادگاهی کردند. در دوره افشین قطبی که یک مربی دوملیتی بود هم چنین کاری صورت گرفت. باید دید که با کی‌روش نیز چنین رفتاری خواهد شد یا خیر.

سرپرست تیم استقلال عنوان کرد: سر بریدن کاری ندارد اما این بریدن باید منطقی باشد. به اعتقاد من کی‌‌روش چه باشد و چه نباشد، فوتبال ما همین است و باید نوع نگاه‌مان را به این رشته  تغییر دهیم. 

ماجدی در پایان درباره اینکه احتمال دارد لیگ زودتر از موعد اعلام شده یعنی از پنج‌شنبه هفته جاری آغاز شود، گفت: ما طبق برنامه قبلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و نمی‌توانیم در این هفته به میدان برویم.

منبع: تسنیم