۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳
با یک بازی منطقی و راحت

کره، راه بردنِ عراق را به ایران آموزش داد

کره جنوبی در حالی بر عراق چیره شد که در تمام طول 90 دقیقه، حریف این تیم، هرگز به صورت جدی تا آستانه تغییر نتیجه پیش نرفت.
کد خبر : ۲۲۳۲۴۴
گروه ورزشی صراط - تیم فوتبال کره جنوبی در او.لین بازی مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا در استرالیا، عراق را در یک بازی برتر به راحتی شکست داد و پس از 27 سال بار دیگر به فینال این رقابت ها راه یافت.

به گزارش صراط، برای کره در این دیدار لی یونگ هیوپ (20) و کیم یونگ وون (50) گلزنی کردند.

کره جنوبی در حالی بر عراق چیره شد که در تمام طول 90 دقیقه حریف این تیم، هرگز به صورت جدی تا آستانه تغییر نتیجه پیش نرفت. این در حالی است که همین تیم عراق سه روز قبل، در دیداری پربرخورد و پرهیجان، تیم ملی کشورمان را در ضربات پنالتی حذف کرده بود و مسئولان، کادر فنی، بازیکنان و سایر دست اندرکاران تیم ملی، تمام تقصیر را به خاطر اخراج اشتباه پولادی، به گردن داوری انداخته بودند.

این در حالی است تیم ملی ایران در مسابقه مذکور، بعد از ده نفره شدن و دریافت گل مساوی، در طول 90 دقیقه، هیچ برنامه مشخصی را برای نزدیک شدن به دروازه عراق نشان نداد. اما با بازی متعصبانه، از روی دو کرنر، در وقت های اضافه دو بار عقب ماندگی از حریف را جبران کرد هرچند در نهایت در پنالتی ها مغلوب شد.

به این ترتیب، کره جنوبی روز شتبه ساعت 12:30 باید در دیدار فینال به مصاف برنده بازی امارات و استرالیا برود و عراق هم یک روز زودتر در دیدار رده بندی با بازنده مسابقه، دیدار بازی کند و این در حالی است که مسئولان فوتبال ایران همچنان مشغول اعتراض به داوری و AFC هستند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۷
۵
پس به نظر نویسنده اخراج یک بازیکن اصلا مهم نبوده و زدن دو گل بعد از 10 نفره شدن کار مهمی نبوده.تا قبل از اخراج پولادی تیم عراق حرفی برای گفتن نداشت.تا کی گندم نمایی و جو فروشی؟
مصباحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۲
۰
اخراج مهم بوده مخصوصا اینکه با وجود اخراجدو بار گل زدیم بحث اینه که تیمی که این قابلیّت را داره باید از اول و با وجود ده نفره شدن عراق را تحت فشار بزاره مثل وقتی که بچه ها با بازی احساسی خودشون بازی کردن نه با تفکرات کیروش وتونستن مساوی کنن
کیروش اگه واقعا حرفه ای بودمنچستر ورئال ولش نمیکردن ایران بیاد. ایران فقط براش پول یامفت داره بااین کفاشیان.توان جوانهای ایرانی اگوچی گرفته تاگنجی حداقل قهرمانی آسیاست(با وجود بی پولی و تحریم و....)فقط با مربی ایرانی با دانش مثل فرکی, یحیی,علیمنصور و.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۲
۱
به کیروش نشان داد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
ای بابا این نفرات توی تیم ملی اگه فرگوسن بیاد، اگه لوییس ونگال بیاد، خوزه مورینیو بیاد باز هم وقتی قدرت کنترل درست توپ رو ندارند. وقتی با یک اخطار اون حماقت رو می کنند تا داور به اشتباه یا درست اخراجشون کنند یا مثل حاج صفی توپ رو به ساعت ورزشگاه می کوبن باز هم همین خواهد بود. باید از اساس تیم ایران با پایه شروع بشه و دست سرداران و آقازاده ها و ... از فوتبال کوتاه بشه.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز