۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

کفاشیان: جرأت ندارم که از کی‌روش ناراضی باشم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جرأت ندارم که از عملکرد کی‌روش ناراضی باشم.
کد خبر : ۲۲۳۲۷۷
صراط: علی کفاشیان که برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی گفت: از تیم ملی راضی هستم، بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و حقشان هم خورده شد. آمدم بگویم که از آنها رضایت دارم البته اخراج یک بازیکن ما در بازی با عراق شرایط را برای ما سخت کرد. بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و تمام تلاش شان را کردند.

وی در مورد اینکه از عملکرد کی‌روش راضی است یا نه، گفت: مگر جرأت دارم که از عملکرد او ناراضی باشم.

کفاشیان در مورد بحث فسخ قرارداد با کی‌روش اظهار داشت: چنین بحثی را نداریم ما از ابتدا برای جام جهانی بعدی با او قرارداد بستیم و کی‌روش را به کار گرفتیم و اگر بخواهیم قراردادش را فسخ کنیم باید پولش را هم بدهیم بنابراین کی‌روش است و کارش را انجام خواهد داد. البته با او جلسه‌ای خواهیم داشت تا قبل از رفتن به تعطیلات در مورد برنامه‌هایش برای مقدماتی جام جهانی صحبت کنیم و ببینیم که او چه برنامه‌ای دارد و به سوی جام جهانی برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث حضور حسین فرکی به عنوان سرمربی در تیم ملی، گفت: فرکی قرارداد یک سال و نیمه با سپاهان بسته است و او مد نظر ما هم نیست.

کفاشیان در مورد حضور اسدی به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال گفت:‌ هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید نبی بیاید و با او جلسه بگذاریم.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
كفاشيان بس است!! برو!! دست از سر فوتبال ما بردار!!