۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

حاشیه جدید همسر نتانیاهو

خدمتکار سابق منزل نتانیاهو، سارا همسر وی را متهم کرد که اغلب در اثر مصرف الکل دچار حملات عصبی می‌شده و با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است. نتانیاهو ضمن دفاع از همسر خود، این اتهامات را رد کرده است.
کد خبر : ۲۲۳۳۹۳
صراط: خدمتکار سابق منزل نتانیاهو، سارا همسر وی را متهم کرد که اغلب در اثر مصرف الکل دچار حملات عصبی می‌شده و با او رفتار تحقیر آمیزی داشته است. نتانیاهو ضمن دفاع از همسر خود، این اتهامات را رد کرده است.
 
به نقل از شبکه خبری دویچه وله، رسانه‌های اسرائیلی از شکایت منی نفتالی، خدمتکار سابق منزل نخست‌وزیر این کشور، بنیامین نتانیاهو به دلیل بدرفتاری‌های همسر وی خبر دادند و نوشتند که دادگاهی در بیت‌المقدس یک هفته پس از انتخابات پارلمان به دادخواست نفتالی رسیدگی خواهد کرد.
 
این خدمتکار پیشین، سارا نتانیاهو را متهم می‌کند که "خواست‌های زیاده از حد داشته و بدرفتاری‌هایش تحت تاثیر الکل غیرقابل تحمل" بوده است.
 
انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی روز ۱۷ مارس برگزار می‌شود. نتانیاهو که روز اول ژانویه ۲۰۱۵ با اکثریت قاطع آرا بار دیگر به ریاست حزب لیکود برگزیده شد، برای چهارمین بار در انتخابات تصدی مقام نخست‌وزیری شرکت می‌کند.
 
وی اتهامات وارده به همسر خود را رد کرد و آن را یک "توطئه‌ی سیاسی" خواند. نخست وزیر اسرائیل گفت: «کارزار علیه همسر من سارا، نمایانگر تنزل رسانه‌ها است که می‌کوشند از این طریق موقعیت مرا در انتخابات تضعیف کنند.»
 
این نخستین بار نیست که سارا نتانیاهو به اتهام رفتار ناشایست با زیردستان خود مورد انتقاد قرار می‌گیرد. چندی پیش یکی از کارکنان منزل نخست‌وزیر اسرائیل به دادگاه شکایت برد و ادعا کرد که سارا در اثر یک حمله‌ی عصبی به سوی او لنگه کفش پرتاب کرده است.
 
رسانه‌های اسرائیل هم‌چنین در سال ۲۰۱۱ نوشتند که پرستار مراقب پدر بانوی اول اسرائیل که روزهای پایانی عمر خود را می گذرانده، از کار برکنار شده است. به نقل از این رسانه‌ها در این مورد نیز حملات عصبی سارا نتانیاهو نقش داشته است.
 
با این حال هیچ دادگاهی تاکنون اتهامات کارکنان منزل بنیامین نتانیاهو را وارد ندانسته و برای همسر وی حکم محکومیت صادر نکرده است.
 
رسانه‌های اسرائیل می‌نویسند، سارا نتانیاهو که در رشته‌ی روانشناسی تحصیل کرده و مدتی هم به عنوان مهماندار هواپیما کار کرده است، در میان مردم اسرائیل از محبوبیت چندانی برخوردار نیست.
منبع: ایسنا
برچسب ها: نتانیاهو الکل