۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

چرا استیضاح فانی اعلام وصول نمی‌شود؟

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در تذکری از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه انتقاد کرد.
کد خبر : ۲۲۳۳۹۶
صراط: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در تذکری از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر آموزش و پرورش از سوی هیات رئیسه انتقاد کرد.
 
سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان پیش از آغاز سوال از وزیر آموزش و پرورش در جلسه علنی امروز در تذکری اظهار کرد: بیش از شش ماه است که حدود 60 نفر از نمایندگان استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضاء کرده‌اند و در چندین مورد با آقای لاریجانی و حجت‌الاسلام ابوترابی جهت اعلام وصول جلسه داشته‌ایم.
 
وی خطاب به ابوترابی که ریاست جلسه را برعهده داشت اظهار کرد: اما شما و رئیس مجلس این را قبول نکردید. اکنون که بحث سوال را در جلسه امروز مطرح شده ما همچنان بر درخواست استیضاح مصر هستیم زیرا بسیاری از مشکلات هنوز حل نشده است .
 
نماینده دشتستان با تاکید بر اینکه چرا استیضاح اعلام وصول نمی‌شود گفت: ما می‌خواهیم به دولت کمک کنیم قصد مشکل ایجاد کردن نداریم. اما آموزش و پرورش به دنبال فعالیت‌های سیاسی است نه آموزشی. اگر مجلس نمی‌خواهد به داد اینها برسد چه کسی باید پیگیری کند.
 
ابوترابی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر گفت: در مورد استیضاح انصافا شما با هیات رئیسه نیز در یک گفت و گو هماهنگی همراهی داشتید امیدوارم که در این راستا به تصمیم صحیحی برسیم.
منبع: ایسنا