۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

تذکر 70 نماینده به جنتی

70 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت برخورد تبعیض‌آمیز با رسانه‌ها شدند.
کد خبر : ۲۲۳۴۳۴
70صراط: نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت برخورد تبعیض‌آمیز با رسانه‌ها شدند.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (هفتم بهمن ماه 93) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.
 
حمید رسایی، جواد کریمی‌قدوسی، علی‌اکبر ناصری، محمد سلیمانی، سید مسعود میرکاظمی، مرتضی آقاتهرانی نمایندگان تهران، مشهد، بابل، تهران و 70 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت برخورد تبعیض‌آمیز با رسانه‌ها شدند.
 
نوذر شفیعی نماینده مردم ممسنی به وزیر جهاد کشاورزی لزوم توجه به ذخایر آبی کشور در جهت مقابله با خشکسالی را متذکر شد.
 
نادر قاضی‌پور، روح‌الله حسینیان، سید مرتضی حسینی و علیرضا سلیمی نمایندگان ارومیه، تهران، قزوین و محلات در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار جلوگیری از پرداخت کارت هدیه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شدند.
 
حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌ جمهور خواستار توضیح علت سفر وزیر امور خارجه به کشور فرانسه با توجه به توهین نشریه شارلی ابدو به پیامبر اکرم (ص) شد.
 
عباس مقتدایی خوراسگانی نماینده مردم اصفهان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضرورت تعیین ضوابط و نظارت بر پخش فیلم و موسیقی در ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس‌های بین شهری را متذکر شد.
 
فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین به وزیر ارتباطات در مورد افزایش نرخ مکالمات تلفن ثابت و همراه تذکر داد.
 
جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در تذکری به رئیس‌ جمهور خواستار توضیح علت عدم پاسخگویی و تبعیض در دادن امکانات به ایثارگران شد.
 
نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و محمدرضا خان‌محمدی نمایندگان ارومیه، تهران و ابهر در تذکری به وزیر کشور خواستار توجه جدی به موضوع شهادت زنجیره‌ای معلمان و مدیران مدارس در استان سیستان و بلوچستان شدند.
 
محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز به وزیر بهداشت در مورد عدم توجه به حق و حقوق طرفداران در برنامه نظام سلامت تذکر داد.
 
محمدعلی اسفنانی نماینده مردم فریدون‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد علت این همه بی‌توجهی در بخش حمل و نقل هوایی و بخش مسافرت‌ها چیست.
منبع: فارس