۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲

بازیکن برزیلی به پرسپولیس پیوست

«فرناندو گابریل» بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره، با این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.
کد خبر : ۲۲۳۵۱۰
صراط: فرناندو گابریل که سابقه بازی در سری A  فوتبال برزیل را دارد، پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، حرکتی و فنی، مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را به منظور انعقاد قرارداد آغاز کرد که این مذاکرات صبح و عصر امروز سه شنبه با پیگیری جدی علی اکبر طاهری به سرانجام رسید و قرارداد همکاری بین دو طرف منعقد شد. این قرارداد تا پایان فصل آینده ادامه دارد.

در این ارتباط نایب رئیس هیأت مدیره و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این قرارداد، گفت: در راستای افزایش نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس و بعد از اینکه کادر فنی نظر مثبت خود را در رابطه با جذب این بازیکن اعلام کرد، باشگاه به سرعت وارد عمل شد و خوشبختانه در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کردیم.

وی افزود: امیدوارم جذب این بازیکن در کنار سایر اقدامات صورت گرفته، به تیم فوتبال پرسپولیس کمک کند تا با همت و کوشش بازیکنان، تدبیر و درایت کادر فنی و یاری خداوند شاهد موفقیت‌های تیم و شادی هواداران باشیم که این مساله در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

منبع: مهر