۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

درخواست یک سناتور درباره تحریم‌ها

سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا تأکید کرد که رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان سنا می‌بایست هرچه سریعتر لایحه تحریم‌های ایران را برای رأی‌گیری به سنا معرفی کند.
کد خبر : ۲۲۳۵۶۶
صراط: سناتور ارشد جمهوری‌خواه آمریکا تأکید کرد که رئیس اکثریت جمهوری‌خواهان سنا می‌بایست هرچه سریعتر لایحه تحریم‌های ایران را برای رأی‌گیری به سنا معرفی کند.

سناتور «تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه ایالت «تگزاس» روز سه‌شنبه اعلام کرد که «میچ مک کونل» رئیس‌ اکثریت جمهوری‌خواهان مجلس سنا می‌بایست هرچه سریعتر لایحه تحریم‌ها علیه ایران را برای رأی گیری به سنا آورد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا، کروز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مک کونل را ترغیب به پیش بردن لایحه تحریم‌های ایران می‌کند، تأکید کرد: «قطعاً همینطور است».
 
این سناتور جمهوری‌خواه کنگره از دموکرات‌ها به واسطه به تعویق انداختن لایحه تحریم‌های ایران که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا آن را تهدید به وتو کرده است، انتقاد کرد.
 
کروز در اینباره گفت: « من فکر می‌کنم که دردناک است که شاهد این باشید که تعداد اندکی از دموکرات‌ها، تمایل دارند باوجود اینکه تهدید دستیابی ایران به قابلیت تسلیحات هسته‌ای وجود دارد، همچنان کنار دولت اوباما بایستند.»
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز