۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

مجوز حضور بانوان خارجی در سالن والیبال

دبیر کل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا حضور بانوان خارجی در مسابقات قهرمانی آسیا را تایید کرد.
کد خبر : ۲۲۳۶۰۹
صراط: دبیر کل فدراسیون والیبال در نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا حضور بانوان خارجی در مسابقات قهرمانی آسیا را تایید کرد.

هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم از نهم تا هفدهم مردادماه سال آینده به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
 
شانریت، دبیرکل کنفدراسیون والیبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون ایران در باره امکان حضور زنان خارجی به عنوان تماشاگر در سالن مسابقات سوال کرد که محمود افشاردوست، دبیر کل فدراسیون والیبال ایران در پاسخ وی اظهار داشت: حضور بانوان خارجی از قبیل کارمندان سفارت خانه‌ها، تماشاگران خارجی، خانواده تیم‌های خارجی و یا دیگر خارجی‌های مقیم تهران در سالن مسابقات قهرمانی مردان آسیا 2015 در تهران بلامانع است و فدراسیون والیبال ایران نیز جایگاه ویژه و مناسبی را در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برای آنان مدنظر گرفته است.
 
این در حالی است که چندی پیش فدراسیون جهانی والیبال از فدراسیون والیبال ایران خواست، حضور بانوان تماشاگر ایرانی را در سالن مسابقات لیگ جهانی والیبال در مرحله نهایی را گارانتی کند.
منبع: فارس