۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

کفاشیان قول برگشت پولادی را داده بود

سردار باران‌چشمه با اشاره به درخواست کتبی و تلفنی وزیر ورزش از سرلشگر فیروزآبادی درباره حضور ۳ فوتبالیست سرباز در بازی‌های آسیایی گفت: شخص آقای کفاشیان و وزارت ورزش قول بازگشت پولادی و تعیین تکلیف این ۳ بازیکن را داده‌ بودند.
کد خبر : ۲۲۳۶۳۱
صراط: سردار باران‌چشمه با اشاره به درخواست کتبی و تلفنی وزیر ورزش از سرلشگر فیروزآبادی درباره حضور ۳ فوتبالیست سرباز در بازی‌های آسیایی گفت: شخص آقای کفاشیان و وزارت ورزش قول بازگشت پولادی و تعیین تکلیف این ۳ بازیکن را داده‌ بودند.

سردار مهرعلی باران‌چشمه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پیگیری فوتبالیست‌های متخلف اظهار داشت: فدراسیون فوتبال پیش از اعزام فوتبالیست‌ها به بازی‌های آسیایی قول تعیین تکلیف 3 بازیکن متخلف عضو تیم ملی را پس از اتمام این بازی‌ها داده بود و از این رو ما امیدواریم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به قولی که دادند عمل کنند، همان‌طور که ستاد کل نیروهای مسلح نیز تسهیلاتی برای حضور این بازیکنان در بازی‌های آسیایی در نظر گرفت.  
 
وی تأکید کرد: شخص آقای کفاشیان به ما قول دادند که پولادی و دیگر بازیکنان متخلف را به کشور برگردانند و ما منتظر قول ایشان هستیم.
 
رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص چگونگی موافقت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیش از بازی‌های آسیایی وزیر ورزش و جوانان شخصاً طی یک نامه کتبی و همچنین در درخواستی تلفنی از سرلشگر فیروزآبادی خواست تا مجوز حضور این 3 بازیکن متخلف در بازی‌های آسیایی را صادر کند و از این رو سرلشگر فیروزآبادی نیز با حضور این 3 فوتبالیست متخلف در تیم ملی فوتبال تا پایان مسابقات آسیایی موافقت کرد.
 
سردار باران‌چشمه در ادامه درباره دلایل افت تیم‌های فوتبال نیروهای مسلح از جمله تیم فوتبال نیروی زمینی اظهار داشت: متأسفانه در سال‌های اخیر تعداد زیادی از فوتبالیست‌های کشورمان از خدمت سربازی سر باز زدند و به دنبال کارت‌های جعلی معافیت رفتند، از این رو متأسفانه این مساله باعث افت کیفی تیم‌های فوتبال نیروهای مسلح شد.
 
وی در ادامه از پیگیری موضوع تعیین تکلیف 3 بازیکن سرباز تیم ملی فوتبال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و با اشاره به مسابقات ورزشی سرباز خاطرنشان کرد: در سال آینده المپیک نظامیان جهان (سیزم) در کشور کره‌ جنوبی در 24 رشته ورزشی برگزار می‌شود و نفرات برتر ششمین دوره مسابقات سربازان نیروهای مسلح می‌تواند در مسابقات انتخابی نیروهای مسلح برای شرکت در این المپیک شرکت کنند. همچنین نفرات و تیم‌های برتر این مسابقات جوایز نقدی و مرخصی‌های تشویقی نیز دریافت می‌کنند.
منبع: تسنیم