۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

بادامچیان: کار احمدی‌نژاد صحیح نبود

قائم مقام حزب مؤتلفه تصریح کرد: به عقیده بنده قوه قضائیه همانطور که به پرونده رحیمی رسیدگی کرد به پرونده مهدی هاشمی هم رسیدگی می‌کند.
کد خبر : ۲۲۳۸۳۴
صراط: قائم مقام حزب مؤتلفه با بیان اینکه پرونده‌های قضایی نباید تبدیل به پرونده‌های سیاسی شود، گفت: کار احمدی‌نژاد صحیح نبود که پس از اجرای حکم، با صدور بیانیه‌ای خود را از معاون اول دولتش مبرا کند.

اسدالله بادامچیان با اشاره به تصمیم دستگاه قضایی و در نهایت اجرای حکم پرونده معاون دولت احمدی‌نژاد اظهار کرد: به عقیده بنده نباید پرونده‌های قضایی تبدیل به پرونده‌های سیاسی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی شود.

وی افزود: به عقیده بنده این کار احمدی‌نژاد صحیح نبود که پس از اجرای حکم، با صدور بیانیه‌ای خود را از معاون اول دولتش مبرا کند.

قائم مقام حزب مؤتلفه تصریح کرد: به عقیده بنده قوه قضائیه همانطور که به پرونده رحیمی رسیدگی کرد به پرونده مهدی هاشمی هم رسیدگی می‌کند.

بادامچیان خاطرنشان کرد:‌ در روزهای اخیر پس از اینکه حکم رحیمی اعلام شد شاهد بودیم که اصلاح‌طلبان شروع به هیاهو و جنجال کردند با موضوع اینکه مثلاً در دولت اصولگرایان چنین مفاسدی رخ داده، در این مورد باید گفت این مسائل از حوزه جناح و جریان و گروه‌بندی‌ها خارج است و نباید با نگاه جناحی به چنین مسائل و پرونده‌هایی نگاه کرد.

وی تأکید کرد: در هر دولتی و در هر گروه و جریانی انسان‌های خدوم و پاک وجود داشته و در مقابل آن در هر گروه، جریان و دولتی خلاف و مفاسد نیز رخ داده و این هیاهوها و جنجال‌ها غلط بوده و به طور یقین زیانبار و ضرر‌آفرین است.

قائم مقام حزب مؤتلفه ادامه داد: دستگاه قضایی به تمامی پرونده‌ها رسیدگی می‌کند و انصافاً باید گفت دستگاه قضایی کشور هم پرونده فرزند رئیس تشخیص مصلحت نظام را رسیدگی می‌کند و هم پرونده معاون اول رئیس جمهور و برخوردها قاطع و یکسان است و فرقی نمی‌کند چه کسی باشد.

وی تصریح کرد: نظر ما این است که اینچنین هیاهوها و جنجال‌ها صحیح نیست و چرا باید پرونده‌های قضایی را تبدیل به پرونده‌های سیاسی و تسویه‌ حساب‌های سیاسی کرد.

بادامچیان خاطرنشان کرد: باز هم تأکید می‌کنم اصلاً قابل قبول نبود که احمدی‌نژاد بخواهد پس از حکم رحیمی بیانیه صادر کرده و خود را مبرا کند و بعد رحیمی هم بخواهد جواب بدهد، اصلاً این سؤال جواب‌ها چه معنایی می‌تواند داشته باشد جز اینکه برای کشور ما ضرر‌آفرین و زیانبار باشد.
منبع: فارس