۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

نمایش متفاوت یک اثر در تئاتر

نمایش «ایران-استرالیا» به نویسندگی و کارگردانی سجاد افشاریان با توزیع پرچم ایران در میان تماشاگران به صحنه رفت.
کد خبر : ۲۲۳۹۰۸
صراط: این نمایش در هشتمین روز جشنواره تئاتر فجر چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه در تالار استاد ناظرزاده کرمانی مجموعه ایرانشهر به صحنه رفت و با استقبال تماشاگران و دوستداران تئاتر روبرو شد.

گروه اجرایی این نمایش پیش از اجرای نمایش‌شان پرچم کشورمان را که جملاتی چون «Play with love»، «We need football»، «We need happiness» بر آن درج شده بود، در بین تماشاگران توزیع کردند.

همچنین برخی از دست‌اندرکاران این نمایش، بر روی چهره بعضی از تماشاگران به مانند زمان مسابقات فوتبال، پرچم سه رنگ کشورمان را نقاشی می‌کردند.

در پایان این نمایش سجاد افشاریان کارگردان این اثر هنری با تشکر از استقبال تماشاگران اظهار داشت: اجرای امشب را با تمام وجود به تمام کسانی که در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر مشغول به فعالیت هستند، تقدیم می‌کنم.

این نمایش که ساعت 20 و 15 دقیقه به صحنه رفت، میزبان تعدادی از هنرمندان سینما و تئاتر از جمله نوید محمدزاده و حمیدرضا صدر (روزنامه‌نگار و کارشناس فوتبال و سینما ) و... بود.

نمایش «ایران-استرالیا» مردادماه سال جاری نیز در فرهنگسرای ارسباران(هنر) به صحنه رفته بود و با اعمال تغییراتی در بخش مرور سی‌وسومین جشنواره بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر اجرا شد.

در بروشوری که در آغاز این نمایش بین تماشاگران توزیع شد، در توضیح تئاتر «ایران-استرالیا» نوشته شده: نمایش «ایران-استرالیا» نمایشی است درباره کم شدن وزن زمین. در مورد زمانی که 60 میلیون ایرانی بعد از گل دوم ایران توسط خداداد عزیزی از خوشحالی با هم به هوا پریدند.

متن این نمایش نوشته گروهی است و گروه بازیگران آن متشکل از 30 جوان زیر 30 سال است.

پیش از این سجاد افشاریان کارگردان این نمایش در مورد مراحل تولید «ایران-استرالیا» اظهار کرد بود این نمایش تولید یک ساله من و بچه‌های دانشگاه هنر است. در کارگاهی آموزشی به نام «از ایده تا اجرا» این نمایش را از مراحل اولیه شکل داده و به صحنه بردیم.

منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز