۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵

تمجید انریکه‌، از عملکرد نیمار‌

لوئیس انریکه‌، سر مربی تیم بارسلونا پس از پیروزی مقابل اتلتیکو‌از عملکرد نیمار‌ تمجید کرد.
کد خبر : ۲۲۳۹۳۹
صراط: تیم فوتبال بارسلونا‌ در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی  اسپانیا موسوم به کوپا‌دل‌ری‌ میهمان تیم اتلتیکو‌ بود  و موفق با نتیجه 3‌بر‌2 به پیروزی دست یاد. آبی اناری‌ها در مجموع  با نتیجه 4 بر‌2 به بازی فینال راه یافتند.

در این دیدار ابتدا اتلتیکو‌ در ثانیه 60 با گل تورس‌ به پیش افتاد اما نیمار‌ خیلی زود بازی را به تساوی کشاند. تیم میزبان بار دیگر با پنالتی‌ گارسیا به گل رسید که 8 دقیقه بعد با گل به خودی میراندا‌ بازی بار دیگر تساوی کشیده شد در نیمه دوم همه گل نیمار خیال آبی اناری‌ها راحت کرد.

لوئیس انریکه، سرمربی تیم بارسلونا در خصوص این دیدار گفت: به تیم افتخار می‌کنم ما در این بازی در ابتدا گل بسیار عجیبی دریافت کردیم وی خوشبختانه موفق شدیم خود را خیلی زود به بازی برگردانیم. اتلتیکو‌ تیم بسیار بزرگی است و خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند فصل گذشته با بازی‌های فوق‌العاده موفق شدند به مقام قهرمانی لالیگا دست یابند. زمین ورزشگاه کالدرون‌ شرایط خوبی ندارد و بازی کردن در این زمین بسیار دشوار است نمی‌دانم که شرایط زمین به آب و هوا ربط دارد  یا خیر، ولی خوشبختانه بازیکنا‌نم خود را خیلی خوب با شرایط وقف دادند از عملکردشان‌ خیلی راضی هستم.

سر مربی آبی اناری‌ها در ادامه افزود: نیمه دوم را خیلی دوست داشتم، نیمار، بازی بسیار زیبای ارائه داد او با تمام توان جنگنده در این دیدار نیمار هم دو گل زیبا به ثمر رساند هم در‌یبل‌های دیدنی به نمایش گذاشت. او واقعاً شجاعانه بازی کرد.

گفتنی است، بارسلونا در بازی فینال به مصاف یکی از دو تیم یا ویارئال خواهد رفت.