۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲

واعظی: دولت تدبیر بدشانس است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ با تلاش و برنامه‌ریزی دولت تدبیر و امید تورم از ۳۹ درصد در زمان آغاز کار دولت به ۱۸ درصد رسیده است.
کد خبر : ۲۲۴۰۱۴
صراط: محمود واعظی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم برنامه‌های این ایام را با نشاط و شادابی برگزار کنیم اگر صادقانه با مردم تعامل داشته باشیم و مشکلات را به آنها بگوییم مردم هم به خوبی ما را درک خواهند کرد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلان کشور و دولت گفت: مسئله اقتصادی از مسائل مهم این دولت است که باید ساماندهی شود و دولت نمی‌تواند نسبت به معیشت و اشتغال بی‌تفاوت باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: تمام تلاش دولت این است بتواند در راستای اینکه فشار اقتصادی به مردم کاهش یابد برنامه‌های متعددی انجام می‌دهد.

واعظی گفت: در زمان آغاز کار دولت تورم 39 درصد بود اما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم تورم به 18 درصد رسیده است اما این به این معنی نیست که گرانی وجود ندارد و ما شیب گرانی را کنترل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مسئله اشتغال جوانان از دیگر مسائل مهم کشور است که برنامه‌ریزی‌های خوبی برای آن انجام داده‌ایم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: البته با وجود خشکسالی و بارش کم باران مشکلاتی داریم که این هم از بدشانسی‌های دولت است، هنر دولت باید این باشد اگر با مشکلاتی مواجه می‌شود راه حلی پیدا کند.
منبع: فارس